Beantwoord

Nieuwe decoder mist aansluiting koptelefoon

  • 28 February 2016
  • 32 reacties
  • 1733 Bekeken

Vanmiddag heb ik de nieuwe decoder geïnstalleerd. Een fluitje van een cent. Alleen merkte ik dat er geen aansluiting van mijn draadloze koptelefoon meer mogelijk was. Hoe kan ik dit oplossen? Mijn hoofdtelefoon heeft de gelende rode en witte jack-pin.
Alvast bedankt voor de tips!
icon

Beste antwoord door Techno Turlinckx 29 February 2016, 08:39

Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Je kan in de Proximus winkels een speciale kabel krijgen voor je V5 mini (gratis) waarmee je jouw rode en witte kabel op kan aansluiten.
Reputatie 5
Badge +3
Ik weet dat er optisch-->analoog adapter kabels bestaan, maar is goed om weten dat deze in de PX winkels te verkrijgen zijn en gratis, zo adapters zijn niet goedkoop.
@Techno, ik zie dat jij technieker bij PX bent, kan jij mijn probleem met de app op de tablet oplossen? Je kan hier op het forum mijn topic daarover terug vinden. https://nl.forum.proximus.be/mobiel-vaste-lijn-installatie-configuratie-13/proximus-tv-op-tablet-33891

mvg
Je kan in de Proximus winkels een speciale kabel krijgen voor je V5 mini (gratis) waarmee je jouw rode en witte kabel op kan aansluiten.
Dat gratis speciale kabeltje is toch deze " Mini Din naar RCA kabel " waarover hier sprake is, veronderstel ik dan toch?
Is de RCA kant van dit kabeltje mannelijk of vrouwelijk ?
Reputatie 3
Badge +1
Elsa,
Ik heb het kabeltje nog nooit gezien en heb dus geen flauw idee. Maar ik vermoed dat het mannelijk gaat zijn, aangezien iemand hier een female-female adapte nodig had.

jdm_01,
Helaas ken ik weinig tot niets van de app. Anders had ik je gerust willen helpen.
Inderdaad uit de uitleg van TS zou je moeten afleiden dat het om een mannelijke RCA stekker gaat, waarschijnlijk de bedoeling om direct in een versterker/audio installatie te pluggen. Maar om zeker te zijn dacht ik 'k zal hem toch maar de vraag stellen omdat de kans groot was dat je dit reeds gezien had.
Reputatie 3
Badge +1
Helaas niet, ben wel benieuwd naar zo'n kabel 😃
Nu dat je hier gepost hebt dat die gratis te verkrijgen is , zal het niet het ideale moment zijn om en ene te gaan halen in een PX centrum,
want er staat nu waarschijnlijk een heel lange file 🆒:)

Reageer