Nieuwe ADSL-klant: waar blijft mijn paswoord?

  • 8 November 2012
  • 0 reacties
  • 166 Bekeken


Groet aan allen,



Sinds een paar weken heb ik ADSL. Ene 'Kurt' in de Belgacomshop zei dat ik een brief met mijn login-gegevens zou ontvangen. We zijn nu weken later, de B-Box staat er en ik heb internet, maar ik heb nooit de brief-met-logingegevens ontvangen. Bij een nieuw bezoek aan de Belgacomshop keek een dame mij schaapachtig aan en zei dat ze mij niet kon helpen, en dat mijn paswoord trouwens alleen nodig is om een PC te configureren...



Ik denk dat de dame zich vergist heeft... Ik heb het over mijn ADSL-account/email-paswoord (niet over het paswoord van de B-Box).



Vandaag ontving ik een (nieuwe?) brief met mijn klantnummer, de 'in het veld 'datum factuur' in te voeren datum' en mijn e-Services activatiecodes (drie dingen waar ik zo te zien niks mee kan doen, want ik weet mijn email-paswoord niet...)



-oo-



* Ik vraag op de Belgacom-website mijn paswoord op (alsof ik het vergeten ben).



-- ik krijg de melding dat mijn login niet bestaat (is dit mijn ADSL-login, welke fd395021 is?)



* Ik vraag mijn login op (alsof ik die vergeten ben).



-- ik dien een e-services account te hebben. Dus maak ik er eentje aan.



* Ik moet mijn account activeren door een e-mail te checken.



-- ik weet mijn (e-mail) paswoord niet - ja, dit is _precies_ datgene dat ik tracht uit te zoeken - en dus kan ik ook mijn e-services account niet activeren...



Dit is de eerste keer sinds ik internet heb, in het jaar 2000, dat ik een paswoord niet (online) kan 'resetten'. Hallo Belgacom?



-oo-



Hoe kom ik mijn ADSL/Skynet email-paswoord te weten? Niet online? Telefonisch? Mis ik iets?


Kan iemand me verder helpen?

0 reacties

Geen reactie

Reageer