Nieuwe abonnementen bij Proximus

  • 21 September 2012
  • 3 reacties
  • 1019 Bekeken






Op 1 oktober komt telecomoperator met nieuwe abonnementsformules. Ook bij Proximus is het de bedoeling om alles eenvoudiger te maken. Er komen drie tariefplannen, die in de meeste gevallen ook datavolume bevatten.





Proximus Easy is het eenvoudigste abonnement. Ideaal voor wie gewoon wil bellen en sms'en, maar geen nood heeft aan datavolume.


Vanaf 10 euro per maand kan je met je smartphone online op het netwerk van Proximus. Voor dat geld teken je in op de goedkoopste Generation MTV-bundel, waarmee je onbeperkt kan sms'en, en 15 belminuten en 10 MB data krijgt. Er zijn ook nog twee andere opties bij Generation MTV, voor wie net iets meer wil.


De zware smartphonegebruikers moeten bij Proximus aankloppen voor het Smart-pakket. In deze bundels krijg je voor 20 euro per maand 250 MB datavolume (en 100 belminuten en 500 sms'en). Een overzicht van de drie tariefplannen, met hun opties, vind je hieronder.


Proximus Easy
  • 10 euro per maand voor 50 belminuten en 50 sms’en
  • 15 euro per maand voor 100 belminuten en 100 sms’en
  • 25 euro per maand voor 100 belminuten, 100 sms’en en onbeperkt bellen naar alle netwerken ’s avonds en in het weekend

Generation MTV
  • 10 euro per maand voor onbeperkt sms’en, 15 belminuten en 10 MB
  • 15 euro per maand voor onbeperkt sms’en, 60 belminuten en 50 MB
  • 25 euro per maand voor onbeperkt sms’en, 120 belminuten en 250 MB

Proximus Smart
  • 20 euro per maand voor 100 belminuten, 500 sms’en en 250 MB
  • 35 euro per maand voor 60 belminuten + onbeperkt bellen naar alle netwerken ’s avonds en in het weekend, onbeperkt sms’en en 500 MB
  • 45 euro per maand voor 120 belminuten + onbeperkt bellen naar alle netwerken ’s avonds en in het weekend, onbeperkt sms’en en 750 MB
  • 75 euro per maand voor onbeperkt bellen en sms’en en 1 GB

Klanten die een Proximus-tariefplan vanaf 15 euro combineren met andere Belgacom-producten, krijgen 5 euro korting per maand. Op de duurste Smart 75-bundel bedraagt de korting 15 euro.


De nieuwe tariefplannen worden beschikbaar vanaf 1 oktober.


bron : de standaard






mvg

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1




Ik merk ook dat de Mobile abonnementen aangepast zijn. In Mobile Comfort 15 en 25 zit nu ook 100MB datavolume met wél een gevaarlijke overschrijdingsvergoeding tegen Access Time tarief v. 0,42€/5min....Vraag is nu: wordt dit datavolume ook aan bestaande klanten van Mobile Comfort gegeven ook in een pack van Belgacom, en wordt het dan nu mogelijk het gratis datavolume van Internet Overal uit een pack te combineren met deze nieuwe formule zonder een extra Mobile Internet on GSM abonnement te moeten nemen, zoals nu het geval is en dan ook met een overschrijdingsvergoeding van maar 0,10€ p.MB. Heb de vraag ook aan Eva gesteld.

Reputatie 7
Badge +1


Is dat bij Easy écht 50 belminuten + 50 SMS'en, of 50 Min. OF 50 SMS'en zoals het nu loopt in de Mobile formules?



Aanpassen in een pack zal overigens maar kunnen als je je oud pack inlevert voor een nieuw, en dat zie ik niet zitten wegens de voordelen van het oude voor TV favorite (o.a. credits)..Ook Mobile Comfort15 kost in mijn oud pack maar 5,30€ extra.

Reputatie 7
Badge +1


OK Xenne. Maar ik heb nu in mijn oud pack voor 5,30€ met Mobile Comfort 15 toch 105 belminuten OF SMS'en wat ongeveer neerkomt op 50 plus 50.. dus verbeteren kan ik me toch niet.

Reageer