Vraag

NIEUW klantennr. aan bestaande account toevoegen?

  • 29 September 2016
  • 2 reacties
  • 779 Bekeken

Hoe moet ik een NIEUW TOE TE VOEGEN klantennr. (= privé !) aan een reeds bestaande account toevoegen om van de BIZZ CLUB punten te kunnen genieten zodat deze bijkomende punten automatisch bij de reeds bestaande punten bij geteld worden of is dit niet mogelijk en wat dan te doen...??
De beheerder blijft dezelfde persoon maar ander leveringsadres (=ander contract) vd Proximus diensten...; dus in feite 2 verschillende contracten met éénzelfde beheerder...?

2 reacties

Reputatie 3
Badge
per klantnummer kan moet je een account hebben.
Enkel grote bedrijven kunnen meerdere klantnummers onder 1 login zetten.

Je kan wel 1 klantnummer hebben met 2 klantrekeningen (met 2 verschillende adressen)

Stuur anders eens een privebericht met je huidige setup.
En met je gewenste setup.
Reputatie 3
Badge
Stuur anders eens een privebericht met je huidige setup.
En met je gewenste setup.

Reageer