Nieuw BBC First

  • 29 April 2015
  • 43 reacties
  • 1527 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
In Nederland wordt BBC First geintroduceerd, zou later ook beschikbaar komen bij meer aanbieders in de Benelux. Telenet is al in onderhandeling hierover, hoe zit het bij Proximus? Of wordt dit weer een exclusief Telenet kanaal? Dit zou echter eens een zender met een meerwaarde zijn. De beste Britse series Nederlands ondertitelt. Klik op de link http://www.demorgen.be/tvmedia/bbc-begint-nederlands-betaalkanaal-a2303365/" target="_blank

43 reacties

Bedankt Sabine, groetjes, Elsa
Badge +4
Blijkbaar ook een een nieuwe zender TLC bij telenet, zou die ook komen bij PX ???


lijkt ook nog interessant.
Reputatie 6
Badge +2
Bij Proximus zit TLC ook in het aanbod en dat op kanaal 215.
Badge +4
Bedankt Alexander, ik wist niet dat ze die ook al doorgeven :)
Tot mijn grote verbazing is BBC FIRST deze morgen bij telenet al begonnen met zijn eerste uitzendingen.Dit zou maar eerst op 1 Juli gebeuren maar de Nederlandse ondertitels zijn aanwezig en de volledige zender-gids is ook aanwezig.Hopen dat het nu nog een hele maand stand houd.
Reputatie 7
Badge +1
Op welk nummer staat die? nog niet gevonden...
Reputatie 6
Badge +2
BBC First is te vinden op kanaal 561, het is mogelijk dat je digicorder moet herstarten, ik heb dat ook moeten doen.
Reputatie 6
Badge +2
BBC First wordt toch door Telenet in HD doorgezonden, des te beter want ik vreesde dat we die in SD gingen krijgen.


Tot mijn verbazing zit die in het basisaanbod, normaal werd er gemededeeld dat die enkel in Play More ging komen, dat zal waarschijnlijk nog veranderen.
Nee die wordt enkel in SD high deffinition uit gezonden.Volgens enkele bronnen zou die nu vrij zitten.Maar normaal moet die in het play-more pakket .Ik verwacht dat telenet zal zien wat ze gaan doen met die overige zenders van dat pluspakket.Food Network is er van af vandaag ook bij.Dus vermoed ik vandaar die vroege start.En ook een tegenzet om Mobistar voor te zijn als zij ooit hun intrede in vlaanderen doen met digitale televisie.
€Die zender zal dus nu vrij blijven zitten tot 1 Juli om iedereen klaartestomen om over te stappen naar play-more., 14,95


Je ziet reclame is nooit weg te denken uit onze leefwereld.smiley
Reputatie 6
Badge +2
Bij Telenet is BBC First bijgekomen maar op 1 juli verdwijnen er 2 zenders nl BBC 3 en BBC 4.


Telenet hanteert vestzak broekzak operatie, enerzijds een zender bijsteken en anderzijds 2 zenders wegdoen, dus de ene komt en de andere gaat.
Dat is geen broekzak operatie,die zenders zenden toch maar een halve dag uit.En er word amper naar gezien.Dan kan je beter BBC FIRST bijplaatsen dan twee verloren zenders laten gaan;Libelle tv verdwijnt dan ook de eerst.Zoals nog enkele andere zenders zoals CBEEBIES en CBBC.En er zullen er telenet kennende altijd nieuwe terug bijgeplaatst worden,wat je niet van proximus kan zeggen natuurlijk.
Reputatie 6
Badge +1
Misschien is dit wel de nieuwe BBC strategie. In NL bij KPN is sinds de komst van BBC First ook BBC THREE en FOUR verdwenen. Als dat zo is, laat het dan maar. Ik kijk veel naar THREE en FOUR.
Reputatie 6
Badge +2
Als BBC First ooit bij Proximus beschikbaar zal komen zou het kunnen gebeuren dat BBC 3 en BBC 4 waarschijnlijk ook verdwijnen uit het aanbod van Proximus.
Dat had niets met strategie te maken.maar enkel omdat het contract tussen BBC3 en BBC4 ten einde liep.En omdat er niet zoveel kijkers voor die twee zenders waren hebben ze dit contract niet verlengt.
Dat is niet waar hé Alexander.Het een hangt niet samen met het ander.Het is niet omdat telenet een contract sluit dat proximus dit ook zou moeten doen.
Reputatie 6
Badge +1
Als het over weinig kijkers gaat kunnen ze wel 75% van de zenders eruit gooien. Wie kijkt er nu bv naar Lacht, Dobbit, Fashion One, Fashion TV, enz
Weet ik het,die onozele zenders zullen er bij jullie ook wel bij zitten.In ieder geval is het toch zo.Anders moet je,je informatie maar elders gaan halen.

Reageer