Vraag

Nieuw abonnement

  • 21 October 2016
  • 4 reacties
  • 228 Bekeken

Hallo,

Sinds kort ben ik gaan samenwonen met mijn vriendin. Ik had een gsm abonnement maar dat zat in een pack samen met mijn ouders.
Nu wil ik een nieuw abonnement maar met smartphone. Hiervoor had ik gekozen voor Mobilus + Phone 20.
Jammer genoeg kom ik niet verder dan stap 3 "configuratie".
Ik moet kiezen voor mijn huidig abonnement, dit is dan met maandelijkse factuur.
Maar ik moet mijn operator aangeven maar proximus staat daar niet bij, heb al zonder de optie geprobeerd maar zonder succes.

Is er een mogelijkheid om hier wel voor te kiezen?

Met vriendelijke groet,

Ringles

4 reacties

Reputatie 3
Dag Ringles,

Als het het een abonnement van Proximus is moet je waarschijnlijk geen operator kiezen en aanduiden, kan je dan niet gewoon verder gaan nadat je "ik heb een abonnement......." aangeklikt hebt?
Anders moet je eens bellen naar de helpdesk 0800 22800

ELma.
Hallo Ringles,
Heb dit ook online proberen regelen. Indien abo van andere provider op JOIN, of op diegene waar je nu bij bent klikken. Anders is dit niet mogelijk online.
Ook na telefoon naar 0800 22800. Ik moest naar proximus shop gaan.
Hoop hiermee voldoende info?
Vriendelijke groeten,
Artie
Reputatie 3
Goed om weten dat er een nieuwe provider Join bijgekomen is 😃
Reputatie 7
Badge +3
Dag Ringles,

Indien gewenst kan ik je laten contacteren door onze commerciële dienst. Op welk gsm nummer ben je bereikbaar? Dit kan je eventueel ook doorsturen via privébericht samen met de klantgegevens.

Groetjes,

Antonella

Reageer