nieuw abonement mtv .

  • 30 July 2012
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

Ik heb 2 weken terug een abonement gepakt mtv generation, omdat ik naar het buitenland ging, nu heb ik ondertussen al een factuur van 79 euro???? Hoe kom ik daar nu in godsnaam aan? Ik heb enkele smssen gestuurd, 1 maal gebeld van nog geen min, paar keren op facebook aangemeld en gekeken. En mijn smssen tellen 0.15 euro per sms, mtv is toch onbeperkt smssen???? Ik betaal die factuur niet é!!!

5 reacties

Badge
beste

Internetverbinding in het buitenland ? Facebook kijken ?

muisje
Dat kost nu toch geen 70 euro é , voor dat even dat ik s'avonds in op facebook ging kijken, en dan had ik nog 2 dagen geen netwerk ik kon niemand bereiken, heel leuk is dat!
ja je moet opletten met internet ,het internet van generation mtv is alleen bestemd voor belgie,en als je u telefoon niet blokkeert voor internet in het buitenland kun je soms een hoge factuur verwachten,je telefoon maakt update's en aangezien je dan per 5 minuten moet betalen kan dit oplopen ,ook als je update maar 10 seconden duurt moet je voor 5 minuten betalen en dat hij dag en nacht dus is het beter dat je internet uitschakkeld in het buitenland
wat de smsjes betreft is alleen voor belgie gratis ,
Ik wist ook niet dat je die wlan verbindingen moest stopzetten, ik dacht dat die automatisch dit deden, niet dus!

Ik moest het thuisfront wel contacteren via facebook, ik kon 3 dagen niemand bereiken via sms of bellen, ik had geen netwerk de eerste dagen, en als ik die dan had kon ik vlug even op facebook dat ging dan weer wel!! Dure trip is dat geweest. Kan beter dat abonnement opzeggen!

Reageer