Nieuw abo + samsung neo smartphone Bis (VERVOLG)

  • 11 January 2016
  • 2 reacties
  • 351 Bekeken

Badge
Zoals reeds eerder tot in den treure gezegd en herhaald heeft men mij begin december benaderd om in te tekenen om mijn aflopend contract te verlengen.

De zogenaamde Joint offers .

02/12 er op ingetekend en volgende mail ontvangen :
Bestelling bevestigd.
U hebt uw Samsung Galaxy S5 Neo binnenkort in handen!

Nu bijna 6 weken verder , niets ontvangen en vandaag definitief uitsluitsel ontvangen : U KRIJGT JUIST NIKS !!!

Ik bespaar jullie de details over de vele telefoongesprekken , die zijn te gek voor woorden maar men heeft ons al die weken voor de gek gehouden.

Men heeft zitten liegen over levertijden , over het al onderweg zijn etc.

Al deze gesprekken kan men normaliter herbeluisteren , personeel op een zeldzaam persoon na : ONBEKWAAM !!!

Er loopt ook nog een klacht , had reeds lang bericht moeten gehad hebben. Opvolging ook 0.0.

Had men mij tijdig laten weten dat ze de mensen veel beloven maar weinig doen hadden we gemakkelijk eentje bij ESSEC kunnen nemen.

Die hebben namelijk stock in overvloed.

Het mooiste is dan ook nog dat de S5 NEO gewoon beschikbaar is maar dus niet voor mij die er eentje beloofd werd .

Ik snap totaal niets van jullie werkwijze en is ronduit SCHANDALIG .

Hier ga ik mee verder , gegarandeerd !!!

2 reacties

Badge
Dus even voor alle duidelijkheid : We hebben een overeenkomst dat we intekenen op een joint offers die jullie nadien eenzijdig opzeggen .

Nooit gezien .

Kafka !
Badge
Vandaag in het Proximus center van Genk mijn licht eens gaan opsteken. Daar kon men ook weinig doen en daarom besloot ik dan maar om mijn smart 20 om te zetten naar een smart 15 en in ons pack . (dus aan 13euro) .
Het nummer van de zoon , wat al in het pack zat , hebben we dan opgezegd .
Op die manier konden we elders intekenen op een nog lopende actie.
We waren amper buiten of ik kreeg een sms met de melding dat de intussen befaamde S5 Neo in het Kiala punt was aangekomen.
Daar zakt je toch de broek vanaf , de avond ervoor kregen we nog duidelijk te horen dat er niets onderweg was en ook niet meer zou komen.
In het proximus center heeft men dan nog de nodige moeite gedaan om de eerdere omzettingen alsnog ongedaan te maken.

Hoe zeggen ze dat weer : eind goed al goed.

Al hebben we weer zeer veel bijgeleerd en Proximus : Lap me dat geen tweede keer.

De lopende klacht kan dan ook als opgelost verklaard worden.

Reageer