Nieuw abo + samsung neo smartphone Bis

  • 15 December 2015
  • 11 reacties
  • 247 Bekeken

Badge
Men is snel in het afsluiten van een allesbehalve opgeloste klacht die overigens naar ik aanneem niet alleen op mij slaat.
Dus in het kort nog even de situatie : voorstel tot verlenging smart20 + Samsung Neo mobiel
Akkoord gegeven , wachttijd +/- 6 wkn.
Oke tot plots deze weer leverbaar "lijkt"op de site van proximus.
Gisteren 5 beschikbaar in het zwart , goud en zilver gewoon beschikbaar.

Wordt deze zogezegd weer op "leverbaar" gezet om klanten te lokken of laten jullie deze effectief voorkruipen ???

In beide gevallen zijn het verwerpelijke praktijken , een bedrijf als Proximus onwaardig.

Het is niet dat jullie geen winst maken : http://www.standaard.be/cnt/dmf20151030_01946434

Er werd zogezegd een dossier opgemaakt maar ik vind deze wel niet terug in Myproximus.

Van een trage molen gesproken .

En nogmaals , jullie werkwijze trekt op nul de botten.

Misschien dat Test-aankoop deze manier van doen eens kan doorlichten.
😞

This topic has been closed for comments

11 reacties

Ik weet niet of je het antwoord van PX hierop gelezen hebt in het oud forum, i.v.m. met dat afsluiten van je dossier in MyPX
Dat dit automatisch afgesloten wordt na een tijd , maar dat dit alleen betekent dat het door de betrokken dienst overgenomen wedt om verder behandeld te worden en afgewerkt te worden.
Ik geef je dit alleen maar ter info mee, en of je probleem daarmee opgelost is dat is natuurlijk wat anders!
Badge
Die klacht heeft nooit gestaan in Myproximus.
Mij lijkt het eerder met een kluitje in het riet gestuurd worden.
Overigens zie ik het ruimer als mezelf , het gaat mij over die hatelijke praktijken.
Qua imago komt proximus voor mij hier zeer slecht over , dit verwacht je van malafide postbusbedrijfjes.
En die medewerkster keurde dat nog arrogant goed ook.
Reputatie 6
Badge +2
Misschien eens aankloppen bij de Minister van Overheidsbedrijven. 😛
Reputatie 7
Badge +4
Dag Paljaske,

Kan je mij een privébericht sturen met klantgegevens? (Klantnr, telefoonnr)
Dit kan via de user Het Proximus Team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)
Dan kijken we het voor je na.

Met vriendelijke groeten
KoenN
Badge
Weeral Koen ??? Kom he , jullie zijn er toch echt mee aan het lachen . Gisteravond twee keer gebeld omdat deze weer gewoon op leverbaar stond. Tweemaal afgewimpeld met het nr van de E-shop. Net contact gehad : hier moet ge niet zijn . Paljas , vandaar mijne nickname want zo voelt ge u hier.
Dat nummer is enkel voor overstappers.
De gewone klantendienst dan maar gebeld . Wachttijd is 3 tot 6 wkn terwijl de eerste sprak van TWEE tot 6 wkn.
Op de vraag van de levering binnen drie werkdagen , dat is enkel voor nieuwe klanten.
De oude klanten moeten maar wachten. Ze werken dus met twee verschillende stock's ???
Een winkel die dat principe hanteert met zijn VASTE klanten kan snel de boel sluiten.

Wat een incompetent bedrijf zijn jullie toch , kom bij mij niet janken wanneer jullie ook geprivatiseerd en weg bespaard worden.

De vaste klanten vormen de ruggegraat van jullie bedrijf en niemand anders , gesnopen ???
Badge
En leid uw personeel eens deftig op zodat ze allemaal dezelfde taal spreken en niet altijd met een ander verhaaltje afkomen.
Reputatie 1
Badge
Mijn vriendin is deze week in de Proximusshop zo'n S5 neo gaan halen met zo'n 20€ abonnement. Was helemaal geen probleem (enkel geen zwarte uitvoering meer, maar ze had geen bezwaar voor de gouden uitvoering). Het is toegevoegd aan ons Comfort pack.
Ik zie ook niet in waarom Proximus onderscheid maakt tussen nieuwe klanten of bestaande klanten : je zou vermoeden dat wie het eerst het ding besteld heeft, ook eerst bediend wordt, maar blijkbaar zien ze dat anders.
Altijd om dezelfde reden denk ik, zoals bij zoveel bedrijven, omdat ze juist iets speciaal willen aanbieden voor deze die nog geen klant zijn in de hoop ze over de brug te halen.
Bijvoorbeeld , als ik mij liet aansluiten op HLN kreeg ik ook gratis een koffie automaat enz.... als je abonnement neemt bij testaankoop krijg je ........ en zo kan zolang doorgaan als je wilt, dus je zal zeker testaankoop niet moeten aanspreken in dit verband (LOL)
Badge
Test-aankoop misschien niet maar wat ik per maand betaal vertegenwoordig ik wel een 8 tal smartphone 20 abonnementjes.
En dan tellen we het extra verbruik nog niet dus pak maar een 9.
Misschien dat een opzeg hun oogjes eens zal openen.
Zo behandel je je vaste klanten niet .
Overigens hebben zij mij eerst opgebeld omdat ze vreesden dat ik ging overstappen na mijn tweejarig abo.
Dus eigenlijk moet je me dan ook zien als een nieuwe .
Neenee , ze moeten nog zeer veel leren.
Ze doen dit wel in alle stilte hoor, het zelfde te doen voor trouwe klanten als voor nieuwe klanten, maar je begrijpt dat ze dit aan de grote klok niet hangen.
Het zelfde voorbeeld met die getrouwheidskorting daar is alles behalve duidelijk wie dit krijgt en hoeveel, volgens bepaalde getuigenissen is het totaal onduidelijk zelf voor start pack wordt er soms 7€ korting gegeven,
benieuwd wanneer er op deze vraag in het topic dat een paar dagen geleden opgestart werd, daarop antwoord gaat komen !!!!???
Badge
Misschien dat het afhangt van wat je per maand moet betalen . Wij dus vrij veel voor een particulier te zijn.
Maar in feite ben ik evengoed een nieuwe klant.
Ik had na afloop de keuze om elders te gaan shoppen en dat wilde men voorkomen.
Maar toch maken die dan een onderscheid en dat klopt van geen kanten.
Ik betaal evenveel als een nieuwe klant dus waar zit het verschil ?
Een deftig bedrijf maakt een inschatting op voorhand van hetgeen men moet inkopen en handelt er naar .
Is het dan op , eerst komt eerst maalt.
Ik heb er hoegenaamd geen probleem mee om braafjes mijn beurt af te wachten maar ik ben niet minder dan een zogezegde nieuwe.
Het is overigens omdat je anders gaat "lopen" dat ze bestaande hier ook van laten genieten.
Klantenbinding noemt men dat alhoewel de drang om het af te stappen groot is 😃