Nieuw abo + samsung neo smartphone

  • 14 December 2015
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Badge
Zal hier ook nog maar eens mijn klacht neerpoten :

Mooi is dat . Onlangs ingetekend voor een nieuw 2jarig contract met een toestel. Uitverkocht wat ik nog begrijp.
Wachttijd tot 6 weken dus als kerstcadeau zal het niet kunnen dienen maar allee kom.
Nu staat er dat deze terug beschikbaar is maar enkel voor zij die nu op het voorstel ingaan.
Dus deze steken zo maar eventjes al die wachtenden voorbij want die 'hebben"ze toch al.
Dit is een manier van handelen onwaardig , zo behandel je je klanten niet.
Net alsof je in een warenhuis aan de kassa staat te wachten en de een na de andere steekt je voorbij.
Wie eerst komt eerst maalt , toch ???
Betwijfel zelfs of dit een echt legale manier van werken is.
Ga toch eens ernstig nadenken over een verdere samenwerking met jullie.
Er zijn nog genoeg aanbieders met aanlokkelijke voorstellen.

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Dag Paljaske,

Ik zie dat je dezelfde klacht reeds hebt gemeld op ons Facebook account. De klantendienst is er daar mee bezig.
Ik zal het topic hier dan ook sluiten.

Groetjes,
Wim