Niet toegekende korting

  • 9 September 2013
  • 0 reacties
  • 108 Bekeken


Op 19/06 veranderde ik van Proximus Prepaid naar de Smart 15, gebruik makend van de lopende actie die er toen was. (13.75 ipv 15 gedurende 20 maanden.)



Nu zie ik op beide facturen dat deze korting niet is afgetrokken (2x 1.25€).

Ik heb nochtans een mail van Proximus in de inbox zitten die bewijst dat ik wel degelijk ingetekend heb voor deze actie.


Blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem.


Zowel het 6000 als het 0800-nummer zijn gemaakt om klanten nog meer te frustreren.

Via mail zijn jullie niet bereikbaar, hoe lachwekkend allemaal.


Het privé-bericht naar 'Eva' is al verstuurd, dus dat wordt afwachten.


Indien dit allemaal niet in orde komt neem ik met plezier afscheid van Proximus.



Met vriendelijke groeten,

Koen

0 reacties

Geen reactie

Reageer