Vraag

Niet nakomen van een belofte om mijn lijn te testen en me na 3 uren terug te bellen...

  • 28 June 2017
  • 0 reacties
  • 75 Bekeken

Allo...ik heb een klacht. Gisteren 27 Juni 2017 om 13:21 uur belde ik de technische dienst omwille van een probleem met het uitvallen van mijn internet. Ik hoorde een automatisch bericht dat er eerst een test op mijn lijn gebeurde en ik dan met iemand zou kunnen spreken. Na een tijdje kreeg ik verbinding met een dame die zei dat ze een test ging doen. Ik vertelde haar dat dat reeds gebeurd was maar ze mompelde iets en zei me dat ze DAN een test zou doen en mij 3 uren later terug bellen. Dit is echter NIET gebeurd en ik kon dus verder ook mijn verhaal niet kwijt. Mag ik weten waarom ik niet ben terug gebeld, of er nu een test gebeurde of niet en hoe het nu verder moet? Ik heb bijna elke week uitval van mijn internet (misschien valt mijn Modem nog meer uit maar dat ik het niet zie wanneer ik afwezig ben). Deze keer was het probleem dat de laatste 4 keer dat ik van kabel naar WIFI overschakelde (of omgekeerd) mijn Internet verbinding uitviel. Dus wil ik weten of het probleem in mijn laptop zit of ergens anders. Ook mijn TV valt soms uit. Ik kreeg reeds enkele Euros vermindering op mijn factuur omdat ik reeds vele malen een probleem had en julie mij toch als klant willen houden. Ik heb ook die Samsung TV voor 50 Euro promotie en kan nog niet weg omdat dit in uw reglement staat. Toen ik op die promotie inging was ik hierover niet ingelicht!

0 reacties

Geen reactie

Reageer