Niet meer ongelimiteerd internet vanaf nu ?!?

  • 26 May 2015
  • 3 reacties
  • 289 Bekeken

Mailing van Proximus:


Onbeperkt internet


Video's, films en series worden meer en meer via internet bekeken. Hierbij wordt meer internetvolume verbruikt dan u denkt. Daarom willen we u graag beter informeren. Vanaf 1 juli zal u vanaf 300 (Comfort) of 500 GB (Maxi) een melding ontvangen en zal uw surfsnelheid beperkt worden tot 3 (Comfort) of 5 Mbps (Maxi). Via MyProximus kunt u echter vlot en gratis extra volume bijbestellen zodat u weer aan volle snelheid kunt surfen.




Dus we hebben jaren moeten wachten op een FUP of toch ongelimiteerd internet, maar das nu terug voorbij?


Noemen ze dit een stap vooruit?


Dit is gewoon duidelijk maken dat het netwerk dit niet aankan.


Dan valt eigenlijk het gootste voordeel t.o.v. Telenet weg, want daar hanteren ze ook zo een policy 'grootverbruiker'.


Vind ik zeer jammer, en een echte achteruitgang.




Grt.



3 reacties

Dat is niet voorbij hoor, gratis volume bijbestellen via Myproximus is in feite onrechtstreeks ook onbeperkt surfen, je wordt er wel op die manier attent op gemaakt dat je een zware downloader bent, maar verder heeft dit geen gevolgen, gewoon gratis volume bijbestellen en je bent terug vertrokken om zwaar te downloaden ;-)
Reputatie 6
Badge +2
Ik zal dat nooit moeten doen want als ik in een maand aan 50 GB van de 500 GB zal raken zal dat al veel zijn dat is och god een tiende van mijn max volume en ik gebruik zelfs Netflix en You Tube wel niet elke dag maar toch.


Dus ik zal er dus geen last van hebben.
Ik inderdaad ook niet, heb nog nooit het internetvolume van mijn comfortpack moeten gratis bijladen

Reageer