Beantwoord

New BBC Content

  • 30 August 2016
  • 3 reacties
  • 326 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Tot mijn grote spijt verdwijnt op 1 september BBC FOUR bij Proximus TV. Als je in de programmagids gaat kijken op 1 september staat er :

As of September 1st, BBC Four and CBeebies will no longer be distributed on this channel. Proximus TV will soon propose new BBC content.

Hopelijk gaat dat dan ook vlug gebeuren, want "soon" dat kan vanalles zijn. Wil dit zeggen dat binnenkort BBC First eindelijk beschikbaar wordt voor Proximus klanten? Het zou fijn zijn dat er eens iets op het Info Channel zou staan, nu staat daar enkel de info over de decoder en verder niets. Gelukkig kan ik BBC Four nog bekijken via Filmon, zoals vele andere Britse zenders.
icon

Beste antwoord door evebxl 3 September 2016, 09:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Dit zal over BBC First gaan. Ik kan me niets anders voorstellen.
Reputatie 7
Badge +2
"eerst zien en dan geloven" zie de blinde. trouwens BBC First brengt vooral series die meestal van BBC one en BBC two komen, soms van Channel 4 en itv. Maar de documentaires van BBC Four komen daar niet op. Inhoudelijk verliezen we in elk geval. Gelukkig is BBC four bij verschillende OTT aanbieders gratis te bekijken in relatief goede kwaliteit.
Reputatie 7
Badge +2
Dit topic kan gesloten worden zeker? We weten nu dat BBC First in de plaats komt.