Netflix wanneer krijg ik toegang

  • 25 October 2015
  • 64 reacties
  • 1153 Bekeken

Door de last dat ik heb met jullie op andere punten heb ik wel een goed gesprek gehad met een vriendelijke dame die toen mij aangeraden had om over te snappen het maxi pakket wat mij maandelijks 40 euro bespaart wat klopt. 20/10/2015 is dat in orde gebracht en wacht nog altijd achter de code voor mijn drie maand gratis Netflix. is niet wat jullie belooft hadden binnen de 24 uur zijn al bijna week verder.





Graag oplossing hiervoor


thx

64 reacties

Als je moest weten wat er allemaal illegaal gebeurt op de computer dan zou iedereen de bak invliegen, behalve ik dan natuurlijk :-)) (LOL)
Reputatie 6
Badge +1
Dat weet ik wel hoor Elsa, maar heb de link geplaatst over Popcorn Time, kunnen ze achteraf niet zeggen dat ze het niet wisten.
Inderdaad een verwittigd man is er twee waard, tenzij je een vrouw bent lach


maar Ik denk dat iedereen dit weet want gans dit gebeuren is gesteund op bittorent en dat wil zeggen dat er massaal moet gebittorent worden of anders valt gans dit systeem in duigen, en nu zullen er direct zijn die antwoorden dat dit systeem kan gebruikt worden om legale stuff te down-/uplloaden, maar die moesten zeker voor advocaat gestudeerd hebben lach
Reputatie 7
Badge +6
Het is trouwens Patrick die hier of in een andere topic gezegd heeft dat hij Popcorn kijkt.


Geen Paypal, geen Bpaid kaart, maar wel 'illegaal' kijken? Foei. Grapje hoor.knipoog


Om geen reclame meer te maken voor Paypal: je kan via de site nu ook via Bancontact geld op je Paypal account zetten, staat er dus onmiddellijk op. Heb ik net gedaan en dan Abonnementsverlenging Norton ermee betaald. Fluitje van een cent. Geen kosten.
NIS betaal ik gewoon via bankcontact kaart.


Als je en account bij PP aanmaakt moet je die dan niet koppelen aan je bankrekening, want ze moeten toch ook geld van je rekening kunnen afhalen als je via PP betaalt.
PCT werkt ook met een VPN zodat je IP onzichtbaar is , zouden ze die wel kunnen verplichten van deze ip's door te geven, hangt een beetje van de wetten van het land af dus als deze in een land zitten waar ze dit niet verplicht zijn dan kunnen ze u niet terugvinden.
Ter info: Apple TV 4 - 32 GB kost 174 €
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb hem al, Apple TV4
Reputatie 7
Badge +6
Kan je NIS nu al betalen via Bancontact.? Heb die mogelijkheid niet gezien. Via de site van Symantec? Zou wel zo handig zijn, want anders via bankoverschrijving duurt het wat lang en aan kredietkaarten doe ik ook niet.






Reputatie 7
Badge +6
Het schijnt dat de Remote App nog niet is aangepast aan de nieuwe AppleTV. In de leer geweest bij Proximus zeker?duivel Alhoewel daar is het meer het omgekeerde.duivel
wwilliamm,


kan je dan met de apple TV 4 ¨het volgende op je TV scherm toveren:


PX TV app

PX TVOveral app


web versie van proximustv.be
Reputatie 6
Badge +1
Ik moet hem nog aansluiten, zal het je weten te zeggen
Update heb nu al paar dagen Netflix werk met de afstandsbediening zeer goed als dummy ben ik tevreden over de werking. Hun aanbod is iets anders lopen 2 a 3 jaar achter met hun films. Weet intussen dat er alternatieven zijn om films te bekijken en gratis om de recente films te zien, komen uit in de videotheek en je heb ze op je scherm.


Punten zijn hier dat:


1) PX geen duidelijke info geeft over de betaling als je 3 maand gedaan is, zeggen nergens dat je enkel kan verlengen met kredietkaart of PayPal en dat het niet via je factuur is maar dat je moet rechtstreeks betalen aan hun.


2) Denk dat Netflix zeer veel klanten verliest die zoals ik niet mee zijn met het computer tijdperk en extra rekeningen moeten nemen of kredietkaarten waarvoor je moet betalen om gebruik te maken van hun diensten.


3) Denk dat je als klant nog altijd beslist hoe je wil betalen en niet de firma die een dienst aanbied aanvaarden enkel dat als betaling. ik zeg daarop dada ik word geen klant.


Is mijn mening maar ik ben oud :-)


wwilliamm,


Valt het al bij al zo een beetje mee met de apple tv 4, je moet dan deze aansluiten via een andere hdmi ingang veronderstel ik aan je tv en kan je die niet doorlussen zoals het principe van de swipebox.

Reageer