Netflix wanneer krijg ik toegang

  • 25 October 2015
  • 64 reacties
  • 1154 Bekeken


Toon eerste bericht

64 reacties

Reputatie 7
Badge +1
PayPal werkt nochtans simpel en correct. Je zet er zoveel op als je nodig acht, en ze kunnen je rekening niet plunderen. Ook kan je naar andere PayPal bezitters gewoon via mail geld overschrijven. Ik heb het enkel al gebruikt voor internetaankopen,o.a. voor VOIP naar het buitenland.
Reputatie 7
Badge +6
Zeker. Ik gebruik het ook voor een aantal aankopen in het buitenland. je moet niet altijd al je informatie het net opgooien, het is discreet en snel, als 'koper geen kosten'. Ook Netflix is correct, vind ik. Het is hier al eens opgezegd en dat verliep zonder het minste probleem.


Iedereen doet ermee wat hij wil natuurlijk, en na drie maanden ben je er toch wel een tijdje op 'uitgekeken', zeker omdat meer en meer zenders en filmbedrijven hun producten zelf streamen en niet langer via Netflix.


Inderdaad Marleen ik heb er ook nog geen enkel probleem mee gehad, en ik hoop dat het in de toekomst ook zo blijft ;-)
klopt info genomen bij mijn bank en hebben in mensentaal uitgelegd dat het safe is. Hebben mij ook uitgelegd dat er geen geld op de PayPal rekening moet staan om betaling te doen, werk zoals maandelijkse overschrijving en kost mij 0 euro aan kosten. Maar SORRY ( oeps weer caps) Ik vind als klant dat die info op de website moet staan van PX. Vooral voor mijn generatie hebben nu al lastig genoeg om het te kunnen volgen. Verleden week hier veel bijgeleerd PayPal enz.. en snap er nog geen 60% van.






Een kat vind er nu al zijn jongen niet :-))
Volgende update


Vandaag van medewerker die mij opgebeld geeft via telefoon. 10 min. geleden. Meneer geduld u heb uw code in de loop van volgende week? in dikke letters Zucht is geen 24 uur PX zal maand duren voorik die code hebt.
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb ook de indruk dat de 'codes' van Proximus hééél ver van hier op een geheime locatie worden aangemaakt en langs heel wat omwegen, of te voet, naar de dienst worden gebracht, die ze aan de klanten moet doorspelen. James Proximus i.p.v. James Bond.engel
Reputatie 6
Badge +2
Die codes moeten waarschijnlijk van Australië komen lach, ingeval 'Neighbours' en 'Home and away' betalend worden, dan kunnen die codes daarvoor gebruikt worden. duivel
Even de volgende update zijn nu al 3 weken verder en heb nog altijd niet mijn netflix code, na de upgrade van comfort naar maxi. Weten det PX traag is maar dit loop de spuitgaten uit A.U.B leven in 2015.




Dus vraag na 6 beloften dat het in orde komt wanneer krijg ik nu die code? Is toch geen moeilijke vraag zal nu wel weer bericht krijgen binnen paar dagen is het in orde.
Dag Patrick,
Dossier 23653351 is hiervoor in behandeling, ik vraag om je met voorrang te contacteren!
Met vriendelijke groeten,
Heidi
En dit is de laatste update. Heb vandaag telefoon gehad van Brussel van medewerker dat mijn code vandaag opgestuurd is. En na 3 weken heb ik hem en werk voor 100% gewoon de code invoeren en het werkt.




En thx Heidi
Fijn om te horen en graag gedaan!
Heb nog 2 vraagjes aan Proximus voor de medewerkers.




1) Wat was de reden dat het 3 weken duurde om die code te krijgen en waarom niet binnen de 24 uur zoals jullie het zeggen.


2) Intussen uitgepluisd betreffende betaling na de 3 maand gratis. Ik heb geen kredietkaard en geen PayPal en ik ga geen extra rekening openen om lid te kunnen blijven bij Netflix.Lees hier op het forum dat het niet maandelijks aangerekend word bij Proximus op de factuur maar dat je rechtstreeks moet betalen aan hun klopt dit.


Er staat echt geen duidelijke info hierover op de website van Proximus.




met vriendelijke groet


Reputatie 7
Badge +6
Zucht. verdrietig
lach
Reputatie 6
Badge +1
Je hoeft helemaal geen rekening te openen of creditcard te hebben. Koop een herlaadbare Bpaid Mastercard bij Bpost en je kan heel makkelijk daarmee betalen.
Maar dan kan hij evengoed een bankaart bij zijn bank nemen (bij sommige banken gratis) of zie ik het verkeerd ?
Dat is het punt wwilliamm of Elsa ik wil geen extra bankkaart of Bpost of wat dan ook nemen wil gewoon betalen via mijn bankrekening.


Waarom moet ik als klant jaarlijks extra betalen voor kredietkaart zelf Bpost is niet gratis om lid te worden. Weet dat in de U.S de levensstijl is om te leven op kredietkaarden maar niet in Europa.


Moeilijk is het niet als ik klant wil blijven krijg mijn bank de opdracht om maandelijks mijn lidgeld over te schrijven. Simpel.


Reputatie 7
Badge +6
Patrick, laat je bank dan je lidgeld maandelijks overschrijven naar Paypal en Netflix haalt het daar. Voor jou geen krediet en geen extra kosten. Probleem opgelost.


PS: vergeet je zuurverdiende code niet in te voeren voor 15/2/2016 of je bent je 3 gratis maanden ook nog kwijt.
Maar is het juist die reden niet, dat netflix Amerikaans is.
FYI: 'Popcorn Time' is Netflix maar dan beter want het aanbod is namelijk heel wat uitgebreider dan dat van de Amerikaanse streaming filmdienst en bevat 'Popcorn Time' namelijk wel de nieuwste films en afleveringen van series....
Reputatie 7
Badge +6
En voor Chromecast gebruikers: Popcorn Time ondersteunt nog Chromecast ook. Nu eens zien of die Chromecast nog wel werkt?duivel
Reputatie 6
Badge +1
@Patrick, dan maar geen Netflix. Bpaidcard kost €12 per jaar.


http://www.bpost.be/site/nl/residential/finance/bpaid/" target="_blank
Volgens mij werkt die, maar wat ik wel zeer eigenaardig vind is dat google niet reageert op het feit dat PX TVO chromecasting niet werkt !!??
Reputatie 6
Badge +1
Popcorn Time is illegaal en daarom gratis. Iedereen maakt natuurlijk zelf deze keuze, maar toch opletten geblazen. http://www.telegraaf.nl/digitaal/apps/24698992/__Hoe_gevaarlijk_is_gebruik_van_Popcorn_Time___.html" target="_blank

Reageer