Beantwoord

Netflix promo

  • 5 May 2017
  • 5 reacties
  • 323 Bekeken

Hallo,

op 10 feb 2017 ontving ik een mail waarin volgende stond:



ik heb tot op heden echter nog geen brief gekregen met een promo code.. wat nu?

mvg
matthias
icon

Beste antwoord door Martin 9 May 2017, 16:58

Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb hier nu ook vandaag in een ander topic het volgende antwoord gelezen van proximus medewerker JoelM

Netflix heeft hun actie stop gezet op 15/4/17.
Gevolg is dat de code na die datum niet meer werkt.
U kan wel via de site van Netflix 1 maand gratis en vrijblijvend proberen.
Groetjes,
Joël
dag Martin,

weeral bedankt voor je antwoord. Ik heb nu een PM gestuurd.

mvg
matthias
Als de proximus medewerkers hier nog niet gereageerd hebben is het best dat je een PrivéBericht* zelf stuurt

*Privébericht sturen naar Proximus team kan je door 
      te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
       (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
bedankt voor je antwoord, Martin. Maar ik snap het niet goed. Moet ik dus gewoon wachten tot iemand van support mij contacteert zodat ik een PM kan sturen? Is dit het officieel support forum of kan ik ergens een web form of zo invullen om mijn vraag te stellen?

mvg
matthias
Dit kan door de proximus medewerkers verder afgehandeld worden zoals hier:
https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/netflix-38631#post574118

Reageer