Beantwoord

Netflix geen klacht maar info?

  • 5 December 2016
  • 7 reacties
  • 386 Bekeken

hoi iedereen en medewerkers waar ik een antwoord van verwacht :-)

Ik heb gewoonde om op jaarbasis 2 keer Netflix kaart te kopen in één winkel 15 euro betalen en zes weken Netflix heb je.

Nu heb ik 3 maand gratis Netflix met mijn overstap van pakket en heb er geen klachten erover. Via pc de code ingeven en het werkt. En PX waren van hun woord alles binnen de 10 werkdagen ontvangen .

Nu is mijn vraag ik vertrek zondag naar de VS voor dikke maand bij mijn dochter die in New Orléans woont kan ik dan ook Netflix bekijken daar met mijn code?

Doet mij denken op nog een vraag aan de medewerkers van PX.
Al mijn opnames die geprogrammeerd staan kan ik die bekijken in de VS?

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Wilin 5 December 2016, 18:48

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Wel geen medewerker, maar: Netflix kan je in de VS zeker bekijken met je Belgische account/de code (bron: Netflix Help Center), maar je zal het aanbod van ginder krijgen en niet dat van België natuurlijk. Allemaal een kwestie van auteursrechten.
Ik denk wel niet dat je je geprogrammeerde opnames ginder zult kunnen bekijken.
Aangezien je even een expat wordt, misschien interessant voor jou, alhoewel je dochter er zeker al alles van weet: :)
www.expattvvlaanderen.blogspot.be
Prettige reis, Patrick.
Hey Patrick, ik heb wel al gehoord en gelezen van anderen dat er een omweg mogelijk is om het belgisch netflix aanbod in het buitenland te bekijken, maar hoe het juist moet ? daarvoor zou je eens moeten zoeken op internet.
Verder wens ik je veel plezier ginder bij de dochter.
Reputatie 6
Badge +3
Hey Patrick als je vraag
"Al mijn opnames die geprogrammeerd staan kan ik die bekijken in de VS?" gaat over opnames op Proximus TV, dan denk ik dat ik je moet teleurstellen: Als ik kijk op de support pagina's van de app zie ik regelmatig het volgende staan:

U moet een MyProximus-account hebben en verbonden zijn met het Proximus-netwerk (via wifi, 3G of 4G, of een Wi-Fi Hotspot) in België.

Dus in het buitenland zijn er vele functies die niet werken. Dit zoals Marleen ook al aanhaalt wegens de manier waarop auteursrechten zijn geregeld.
Is er dan geen mogelijkheid als je via een VPN? of met proxy werkt ? of een andere manier?, zodat het precies is of je uit Belgie werkt.
Reputatie 6
Badge +3
Natuurlijk is dat mogelijk, maar is het de moeite waard?
Weet al meer over Netflix in de VS gisteren dochter via Skype het uitgetest.
Daar inloggen met mijn emailadres en paswoord en Bingo het is te bekijken.

Opgenomen programma's bekijken lukt niet.
Maar heb internet dus kan dagelijks naar het nieuws kijken op één via internet.
Reputatie 7
Badge +6
Veel kijkplezier en 'Let the good times roll' of 'Laissez les bons temps rouler' zoals ze in New Orleans zeggen!

Reageer