Beantwoord

Netflix de code?

  • 27 October 2016
  • 21 reacties
  • 820 Bekeken

Eerst en vooral PX al de onderwerpen betreffende Netflix kan je nergens geen woord meer plaatsen omdat de topics veel te vroeg afgesloten is. Dus weer extra topic erover.

Heb vandaag mijn brief ontvangen van PX met de code voor drie maand Netflix en jullie waren van jullie woord, het is binnen tien dagen.
Wat ik nu niet snap dat die brief in het Engels is, ben Vlaming wie zegt dat de klant Engels kan lezen?
Wat is de reden PX?

Mijn huidig abonnement bij Netflix loopt tot einde volgende maand.
Vaste lezers van het forum weten dat ik in de maand december tot januari in de V.S zit bij de dochter.
Dus mijn is als ik mijn code activeer in januari heb ik vanaf die datum de drie maanden Netflix die starten?

grtt
icon

Beste antwoord door Marleen 27 October 2016, 09:27

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +6
De code is geldig tot 15/02/2017 dus als je die voor die datum invoert zou dat ok moeten zijn.
Zie ook bijlage:
Thx Marleen moet lukken dus. Wel droevig dat je iedere keer de info vindt via derden 😞
Heb al 1 antwoord nu nog die Engelstalige brief 🙂 PX
Reputatie 6
Badge +2
Thx Marleen moet lukken dus. Wal droevig dat je iedere keer de info vind via deren 😞
Heb al 1 antwoord nu nog die Engelstalige brief 🙂 PX


Proximus weet waarschijnlijk al dat je binnenkort naar de USA gaat en willen ze u alvast een taalbad geven. 😉
Lol Alexander en dikke lol met je antwoord :-)))))))))))))))))))))))))))))))))) dat zal het zijn een opfrissing van het geheugen ;-)

Maar kom er op neer dat als je je woont in Wallonië of Vlaanderen dat je geen brief verwacht in het Engels van PX wel in je moedertaal
Reputatie 6
Badge +2
Ik vraag me af of de inwoners van de Duitstalige gebieden Eupen en Malmedy of zij een brief zouden krijgen in het Duits of in het Frans daar de Duitstalige Gemeenschap strikt genomen bij het Waals Gewest behoort.
Reputatie 7
Badge +3
Dag allemaal,

De code is inderdaad geldig tot 15/02/2017 (ik zag een foutje in het jaartal ;))

Thanks Patrick voor de feedback (taal van de brief), ik laat dit verder nakijken!

Groetjes,

HeidiE
Tof HeidIE voor het antwoord en mijn thx.
Je hebt snel een antwoord op je vraag en binnen de 24 uur.
Dit is de goede weg PX antwoorden binnen de 24 uur en niet na dagen of weken.

grtt
Reputatie 3
Badge +1
ik heb nog geen code gekregen voor 3 maand netflix we zijn al 13 werkende dagen verder dacht binnen de 10 dagen???????
Reputatie 7
Badge +6
ik heb nog geen code gekregen voor 3 maand netflix we zijn al 13 werkende dagen verder dacht binnen de 10 dagen???????
Dat moet je dan toch eens navragen, want ik bv had ze na een paar dagen al. Heb je de rest van je papieren van je nieuwe abo al? Het is wel een aparte brief van Proximus en hij was idd in het Engels. 😉
Reputatie 6
Badge +3
Is de brief van Proximus of van Netflix?
Reputatie 7
Badge +6
Is de brief van Proximus of van Netflix?
Van Proximus, dacht ik.
Reputatie 3
Badge +1
nog niets gekregen van proximus
Brief is van PX met die code in het Engels.
En laat ons iets weten als je die brief krijgt als die in je moedertaal is. Ben nu nieuwsgierig als het nu in je moedertaal is.

En PX ik ben het beu om dagelijks bij Netflix mijn gegevens moet invullen (2 keer per dag).

Wat ik echt niet snap dat jullie toelaten dat er nu staat bij de inloggegevens dat er Netflix @Telenet staat en niet meer zoals vroeger @Skynet op een PX netwerk.
Mocht ik baas zijn bij PX hang ik al dezelfde dag aan de telefoon met Netflix met protest dat Netflix reclame maakt op een inlog bladzijde met waar er een Telenetadres staat en geen Skynet.
Reputatie 3
Badge
Dag soul1972,

De brief met de code is op 31/10 verstuurd; kan dus elk moment aankomen.

Groetjes,

Jos
Reputatie 7
Badge +3
antwoord heb ik hier niet

ik geef je feedback wel door....

gr

Tina
Reputatie 6
Badge +1
Op 24 oktober aanvraag gedaan, nu net code gekregen en geactiveerd. Netjes op tijd dus. Genieten van Netflix!
Reputatie 3
Badge +1
brief aangekregen met code en in het nederlands dus bij mij niet in het engels 😉
Reputatie 7
Badge +6
De tijd om hem uit het Engels te vertalen, hé soul1972. :D
Enjoy your Netflix! 🙂
Reputatie 7
Badge +3
ok, dus alles in orde :-)

veel plezier ermee
Zou het niet fijn zijn als huidige Proximus-klanten ook zo'n Netflix-code zouden kunnen aanvragen in ruil voor Premium Club-punten?
Reputatie 7
Badge +3
Da's zeker een tip, ik geef het door aan de juiste dienst! 😉 Grt, HeidiE

Reageer