Beantwoord

Netflix automatisch volgende aflevering afspelen uitschakelen

  • 5 January 2017
  • 35 reacties
  • 2608 Bekeken

Hey,

Is er iemand die me kan helpen.
Wij zijn nieuw bij proximus en hebben nu netflix.

Als ik een serie bekijk vraagt hij op de tv app ver aan het einde van de aflevering om binnen 20sec de volgende aflevering te starten, terwijl die aflevering nog ruim 2 minuten duurt!!!!
Nu moet ik altijd met de pijltjes naar het kleine schermpje linksboven, druk dan ok en dan speelt die aflevering nog verder, maar in hetzelfde kleine venster linksboven.
Via de website heb ik in mijn account het automatisch afspelen al uitgevinkt, maar op de tv werkt dit niet.
Iemand die weet hoe je dit uitschakelt?

Thanks
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 13 October 2017, 11:51

Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hey Piet,

Heb je het over de Proximus tv app of over Netflix zelf ?

Met vriendelijke groeten,

Samuel
De Netflix tv app die op de decoder staat.
Reputatie 7
Badge +4
Piet,

Ik heb het alvast doorgegeven aan de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je iets weten.

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Hey,

net contact gehad met Netflix zelf, mijn instellingen zijn correct volgens hen.
Ze raden mij volgende stappen aan:
- afmelden in de Netflix app op de decoder
- decoder uitschakelen en 2 minuten van de stroom halen, om alles te resetten
- decoder terug inschakelen
- opnieuw aanmelden in de Netflix app

Dan zou het moeten werken, vanmiddag eens proberen, nu op het werk.
Ik hou je op de hoogte.

Grtn
Hey, nog een vraagje ivm met mijn gratis filmcredit dat ik wil gebruiken.

als ik de pincode ingeef, de standaard 1234, gebeurt er niks.
Hij gaat gewoon terug naar wat je wil bestellen (SD of HD)

Moet ik een andere code gebruiken ofzo?

Kan ik uit alle films uit de catalogus kiezen, niet enkel die die in het voorstelmenu komen?

Bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Piet ,

Over wlke filmcredit heb je het juist? Als je van ons een gratis credit hebt gekregen kan je die voor elke film gebruiken, als het gaat over de gratis blickboster

Je vindt deze catalogus via je afstandsbediening door te klikken op 'On demand' > ‘Films’ > ‘Blockbuster kado’

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Hey,

het gaat inderdaad over de gratis blockbuster.
Maar in dat menu is de keuze héél beperkt, kan ik ook deze credit gebruiken voor films uit de volledige catalogus?

En waarom werkt mijn pincode niet (1234)?
Moet ik een andere code gebruiken of instellen?
Als ik de pincode ingeef gebeurt er niks.
Hij gaat gewoon terug naar wat je wil bestellen (SD of HD).

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Bij de gratis blockbuster kan je niet uit de volledig catalogus kiezen, de pincode zou moeten werken als je die nog niet hebt gewijzigd, heb je de decoder al eens herstart door deze kort van stroom te onderbreken?

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Hey, bij deze wil ik nog even laten weten dat het probleem met netflix op tv via de decoder nog niet opgelost is.
2 minuten voor het einde krijg ik nog steeds de melding op de volgende aflevering te starten, mijn instellingen bij netflix staan juist (automatisch afspelen staat uitgevinkt)

Nu kan ik enkel de laatste 2 minuten verder kijken op een piepklein schermpje linksboven in de hoek, wanneer ik op de afstandsbediening OK duw wanneer dit venster geselecteerd is (witte rand) blijft het schermpje piepklein linksboven terwijl de rest van het scherm zwart is en de ondertitels normaal onderaan worden weergegeven.

Reset heeft dus niet geholpen.
Reputatie 7
Badge +4
Heb je de cookies al eens verwijderd ?

instellingen -> systeem -> veiligheid/privacy -> cookies beheren en deze wissen.

Mvg,Robrecht
Op de decoder?

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Ja in de instellingen van je decoder. Mvg,RB
Vanavond eens proberen, ik laat wel iets weten.
Hallo,

dit is nog steeds niet opgelost.

Ik krijg nog steeds, 2 minuten voor het einde van de aflevering, de melding in het groot op het scherm om de volgende aflevering af te spele. De huidige aflevering blijft verder spelen in het mini schermpje linksboven.
Als ik dit venstertje selecteer (witte rand) blijft het dus een mini schermpje waar het verder speelt.
De rest van het scherm blijft zwart met de ondertitels wel normaal op het scherm onderaan.

Grrrrrrrr

PietVB
Heb trouwens alles al gereset, cookies weggedaan enzo, niks werkt.
Reputatie 7
Badge +6
Ik stuur het door naar ons TV team voor verdere analyse. We houden je op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +4
Men heeft op de decoder en aanpassing uitgevoerd kan je nog eens proberen ? Mvg,Robrecht
Geen verschil, nog steeds mini schermpje.

Mvg
Pietvb
Reputatie 7
Badge +4
ok, ik kijk dit nog even na met ons TV team en hou je op de hoogte
Ik zit met hetzelfde probleem als Piet VB. Dit is echt frustrerend. Momenteel kijken we naar de ARROW reeks. Indien er een oplossing is wil ook graag op de hoogte gebracht worden.
Alvast bedankt
Toeval?

Is bij mij ook bij Arrow, net enkele tests gedaan bij andere series en daarbij is het niet!

Dus kan de fout bij Arrow zitten?

Test jij ook enkele andere Nare?

Mvg
Pietvb
Hey Piet,

Bij andere series is dit niet het geval. De "cue" om een nieuwe aflevering te starten zal misschien tevroeg ingesteld zijn.
Is jammer genoeg wel altijd een gedoe. Bij Arrow zijn net de laatste 2 min wel belangrijk voor het vervolg☹️
Hey,

Net nog een serie of 7 getest. Het is net of ze bij netflix de timing van de aftiteling fout hebben.
Bij de meeste verspringt het scherm niet, ofwel als de aftiteling begonnen is. (Soms op 1min, soms op 20sec van het echte einde, dus met de aftiteling in beeld)
Als het dan toch verspringt kan ik toch enkel verder kijken in het mini schermpje, dit zou toch ook op volledig scherm weergegeven moeten worden.
Reputatie 7
Badge +4
PietVB,

Heb je het zelfde probleem ook als je via de browser of d app op smartphone/tablet kijkt ?

Mvg,Robrecht
Hey,

Net enkele afleveringen van Arrow getest:

op iPad: vervelende melding van volgende aflevering komt in beeld, varieert tussen de 1 en 2 minuten voor het einde.
Kan ik wegklikken en aflevering speelt fullscreen verder.

op Laptop met Netflix app: vervelende melding van volgende aflevering komt in beeld, varieert tussen de 1 en 2 minuten voor het einde. Kan ik wegklikken en aflevering speelt fullscreen verder.

op Iphone: vervelende melding van volgende aflevering komt in beeld, varieert tussen de 1 en 2 minuten voor het einde.
Kan ik wegklikken en aflevering speelt fullscreen verder.

op Laptop via website: vervelende melding van volgende aflevering komt in beeld, varieert tussen de 1 en 2 minuten voor het einde. Mini schermpje linksboven speelt het verder. Kan ik wegklikken en aflevering speelt fullscreen verder.
Zowel fullscreen als gewoon.

Mvg

PietVB

Reageer