Netflix

  • 21 February 2015
  • 50 reacties
  • 1798 Bekeken

Ik zou graag Netflix willen en probeer in te schrijven voor 1maand gratis. Er wordt mij echter gevraagd de betalingswijze in te vullen, maar ik heb geen Visa of andere kaart, mijn betalingen worden automatisch overgeschreven. Hoe kan ik deze gratis maand dan activeren?





50 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Euh, sorry jongens en meisjes: Netflix: Kredietkaart of bankoverschrijving? We zijn hier lichtjes aan het afdwalen toch?



Reputatie 1
@Marleen : jij bent nog niet lang op dit forum ? Dergelijke off-topic nonsens komt in bijna elke thread voor, dat is de reden waarom ik hier praktisch niets post! Ze zullen / willen het maar niet afleren!
Reputatie 7
Badge +6
Ach, ik kan er mee leven, maar het lost het probleem van Gerda niet op, hé.


​In elk geval bedankt voor je reactie, het is DE oplossing voor iemand die per se Netflix wil, zonder kredietkaart.



ik heb daar ook geen last van dat er wat off topic gepost wordt, en dan lees je daar gewoon los over als het je niet interesseert, als ik vergelijk met een ander forum dan is dat daarom niet beter en overzichtelijker, je moet je daar maar eens door de ontelbare pagina's worstelen die zelf allemaal on topic zijn.


maar nogmaals ieder zijn eigen mening en de kunst is van die van een ander ook te respecteren.


Het voornaamste is dat er moeite gedaan wordt om een antwoord te geven aan een probleem dat gesteld wordt en da rest is toch allemaal bijzaak in feite, waar je gewoon over vliegt 😉


Als er iets in de krant staat die je niet interesseert lees je dat toch ook niet en daarom ga je toch ook niet de redacteur aanvallen.


Er is vandaag precies oorlog op het forum, is dat het winterweer dat er voor iets tussen zit dan :-))
Neem anders een abonnement met 2 tv's een goeie vriend of zo met wel een paypal of mastercard en deel de kosten, komt nog goedkoper uit ook of mag dat hier niet gezegd worden ?
Als het hier niet mag gezegd worden zal je het wel op een ander terugvinden waar het wel mag gezegd worden ;-)


Als er iets illegaal is is , dan is het probleem niet dat je het zegt maar wel dat je het doet.


Maar in dit geval weet ik zelf niet of het door netflix mag of niet mag,

je betaalt tenslotte voor twee TV's , dus heb je ze financieel niet bedrogen, zo zie ik het toch.
@Axira gelieve jouw kommentaar dan te melden aan die leuke medewerkerWant die denken dat ik het hier enkel doe.En als ik dat hier enkel doe, gaat Marleen niet off-topic.En nu mag jij mij vertellen waar dat staat dat je dit niet mag doen.
Het blijft kalm.
ik heb nu 2dagen netflix en die gratis maand via PayPal gedaan maar ik weet niet eens hoe geld op me PayPal rekening over te schrijven en ook account PayPal maken heb ik mijn naam niet volledig geschreven , ik zette een nicknaam en enkel 2letters van mijn familienaam en dat lijkt nu problemen te geven want wou tijd terug aankopen doen voor een spelletje dat ik speelde en dit lukte niet en kreeg een melding waar stond dat de PayPal naam en mijn naam bij de bank identiek moeten zijn en ik heb dat niet kunnen verhelpen . ik heb ook al willen geld op de PayPal rekening zetten maar dat lukt me niet


Ik stond nu verbaasd als netflix mijn PayPal aanvaardde en dan stom van me om eerst netflix te nemen en dan pas te merken dat netflix hier in Genk niet eens beschikbaar is dus kan enkel de gratis maand netflix op laptop testen maar zelfs op laptop vind zeer leuk en als het me zou lukken om de maandhuur overgemaakt te krijgen dan blijf ik netflix zeker nog houden
Netflix zal wel beschikbaar zijn maar je hebt de goede decoder er niet voor , namelijk een V5, aangezien je een V3 hebt , daarom dat ik je in je andere http://forum.proximus.be/posts/a7422bcf35" target="_blank (waar je al je miserie beschreven hebt met deze V3)

ook voorstel om die te laten omruilen door een V5 via de Technische helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Reputatie 7
Badge +6
En voor Paypal zal je contact moeten opnemen met hun klantendienst via de link CONTACT op elke Paypal pagina, want dat is iets waar Proximus niks kan aan doen.
paypal kwam ook in orde zodat netflix mijn abbonementsbijdrage nu kan innen en dan met mijn nieuwe gehuurde omgeruilde V5 kan ik nu genieten van proximus tv en netflix smiley


gr Maria


die nu nog V3 hebben kunnen via de blauwe knop op hun afstandsbediening een test doen of netflix kan ontvangen worden en als uitwijst dat het niet mogelijk is word je voorgesteld om die te ruilen en als je akkoord gaat kan je al vier werkdagen erna je v5 in een kiala naar keuze deze gaan afhalen. je brengt dan gelijk je oude decoder bij kiala binnen en komt met je nieuwe V5 buiten . proximus laat je via sms weten wanneer de decoder aankomt bij kiala en als je thuiskomt met je decoder dan bel je naar een nr dat in de instructies staat om je oude decoder te deactiveren en word je nieuwe geactiveerd




groetjes Maria
Inderdaad dit is de normale routine om je v3 om te ruilen zelf deze die de melding niet krijgen kunnen hun v3 omruilen voor een v5, dit is hier op het forum al enkele keren gemeld geweest en ook bevestigd geweest dat het omruilen daadwerkelijk zonder problemen kan.


Ter info: wat vroeger al door Prox medewerkers werd gemeld, ivm weer opduiken van gewiste nPVR opnames enz...:



Indien het dus hier om een V3 decoder gaat in HUUR zou ik tenzeerste aanraden deze decoder om te ruilen voor een recenter model om dit probleem te voorkomen in toekomst.

Omruilen kan door ons het kailapunt van uw keuze door te sturen ( http://www.kiala.be/" rel="nofollow" target="_blank) en gsmnr waarop de bevestiging komt wanneer u nieuwe decoder kan gaan halen.

Dit kan ook via koerierdienst , in dat geval data doorsturen waarop u thuis bent, in dit geval wordt de decoder aan huis geleverd en geplaatst.

Hou er rekening mee dat alle opnames op de harde schijf verloren gaan, worden niet overgezet naar de nieuwe decoder.

Opnames op de server ( 30dagen) worden wel opnieuw ingeladen .

Dit enkel indien decoder in huur is.

Op aangekochte decoders 2 jaar garantie, valt het probleem daarbuiten kan geen gratis omruiling hiervoor aangeboden worden, dit valt buiten de garantie.

Reputatie 7
Badge +6
Helaas zijn met een V5 niet bij iedereen alle problemen opgelost, maar er wordt aan gesleuteld en het blijft een verbetering tgo de V3.


Ik vraag me toch nog altijd af of het binnenbrengen van Netflix en de laatste update niet in verband te brengen is met de melding 'geen signaal' bij het zappen soms. Het schakelen tss de posten verloopt soms ook tergend traag (seconden zonder beeld). Ik had de indruk dat het in het begin, voor de laatste update/Netflix, vlugger ging.


Er is dus nog wel wat werk aan de winkel, maar we blijven positief !
Ik ben geen voorstander van kredietkaarten en dat een firma enkel de keuze geeft betreffende betaling via kredietkaart of je ben verplicht om pay pal rekening te openen, laat maar voor mij. Gelukkig bestaan er ook Netflix kaarten dat je kan aankopen via internet of in winkels.

Die seconde zwart beeld Marleen moet je eens opletten dat valt iedere keer mocht het programma afspelen op tv als het tijd is voor reclameblok die wij gelukkig niet hebben bij Netflix.

Netflix werkt goed in mijn ogen via de decoder bij PX, hebben maar een groot nadeel als PX iedere keer update doet moet je als klant iedere keer terug je gegevens invullen, vraag mij echt af waarom?

Vooral er staat aangevinkt emailadres onthouden en toch mag je ieder keer terug invullen, deze week moeten er 2 updates zijn geweest terug 2 keer alles moegen invullen, vraag mij af de reden ervan is.
Patrick , je zegt "Die seconde zwart beeld Marleen moet je eens opletten dat valt iedere keer mocht het programma afspelen op tv als het tijd is voor reclameblok "
Maar dat is toch niet algemeen, want dan zou iedereen dit toch moeten hebben. Het zal eerder een server gerelateerd probleem zijn en volgend mij ga je het eerder hebben bij doorspoelen van CloudPVR opnames (unicast) dan bij gewone programma's (multicast), waar door de traagheid van de server een grotere rol speelt.
Iedereen weet dat PX wil lopen voor ze kunnen stappen Elsa 🙂 en wat je zegt:
Het zal eerder een server gerelateerd probleem zijn en volgend mij ga je het eerder hebben bij doorspoelen van CloudPVR opnames (unicast) dan bij gewone programma's (multicast), waar door de traagheid van de server een grotere rol speelt.
Is puur chinees voor mij gaat mijn petje te boven wat je nu schrijft, was je vergeten dat ik een computer dummy ben.

En zoals je zelf leest is het niet bij iedere klant die 1 sec zwart scherm zal wel aan de decoder en de software liggen.
Mij persoonlijk stoor het niet die seconde zwart is in mijn ogen oef opluchting moet mijn bakje niet nemen om de reclame door te spoelen.

Heb geen klachten over netflix wel over PX dat ik bij ieder update alles terug moet invullen
Patrick je zegt :' Is puur chinees voor mij gaat mijn petje te boven wat je nu schrijft, was je vergeten dat ik een computer dummy ben."

Ik geloof dat jij denkt dat jij alleen deze berichten hier leest op het forum ;-))))

multicast simpel gezegd wil gewoon zeggen dat de server bv het EEN signaal naar alle klanten distribueert en als de klant op EEN afstemt pakt hij die binnen zonder de server te moeten lastig vallen om te vragen wil je voor mij eens het EEN signaal doorsturen want het staat eigenlijk al klaar, terwijl moest dit unicast zijn (zoals bij cloudPVR) dan moet je de server eerst mooi vragen hallo hoor je mij en dan antwoord die ja, wat wil je waarop je antwoord ik zou willen dat je voor mij het EEN signaal door stuurt en dan zegt die ok hier komt het , heb je het goed ontvangen en dan antwoord jij Ok het is in orde komt binnen, dank u.
Enfin ik probeer het op deze eenvoudige manier uit te leggen, hopelijk lachen de specialisten mij nu niet uit , maar nu was dat enkel en alleen een uitleg voor u persoonlijk :-))))
Denk dat ik het snap Elsa en thx voor je antwoord

met vriendelijke groet
patrick
Reputatie 7
Badge +6
Jeetje, Patrick, je reageert nu op een commentaar van mij die al EEN JAAR OUD is. Ondertussen is dat toch al 'water onder de brug'. De betaalmethodes voor Netflix zijn uitgebreid en bij mij loopt de streaming van Netflix nu vlekkeloos.
Betrek mijn oude, inmiddels door Netflix en Proximus opgeloste, commentaar/probleempje dus asjeblief niet in jouw nieuwe grieven.
Dat zwarte beeld/geen signaal stond trouwens helemaal los van de reclameblokken, zoveel weet ik nog wel.
TN gaat nu ook gelijk P⌘ overwegen om Netflix te integreren in decoder
zie artikel in de standaard => http://www.standaard.be/cnt/dmf20160428_02262726
Reputatie 7
Badge +6
Ze zijn aan het 'onderhandelen'. We zullen zien of die onderhandelingen sneller en succesvoller zijn dan die van Proximus met Fox. ;-)
Persoonlijk denk ik van wel.
Badge
Onderhandelingen tussen eleven en Telenet hebben ook maanden geduurd. Dus daar is het echt niet beter dan bij Proximus zunne.

Sowieso moet ik zeggen dat het bekijken van Netflix op de decoder gewoon vloeiend is bij Proximus.
Reputatie 7
Badge +6
Ja, maar Eleven enz. zijn ondertussen dus wel al lang te zien bij Telenet, en ook VOO, geloof ik, maar FOX bijlange nog niet bij Proximus. ;-))
PS; dat de streaming via de Proximus decoder vlot verloopt, heb ik hierboven ook al gezegd, dus dat is dik in orde.

Reageer