Netflix

  • 21 February 2015
  • 50 reacties
  • 1798 Bekeken

Ik zou graag Netflix willen en probeer in te schrijven voor 1maand gratis. Er wordt mij echter gevraagd de betalingswijze in te vullen, maar ik heb geen Visa of andere kaart, mijn betalingen worden automatisch overgeschreven. Hoe kan ik deze gratis maand dan activeren?





50 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Voor zover ik weet, zal dat dan niet gaan. Je moet eerst een account creëren op Netflix en zonder kredietkaart of PayPal (meestal ook met een kredietkaart dus) geen account, vrees ik. Het is typisch Amerikaans, hé.
@Gerda,


stuur mss toch eens de vraag door aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


mss kennen zij een andere oplossing.
Beste Gerda,
Zoals Marleen al zei is het mogelijk om via PayPal een account aan te maken.
Via PayPal is het ook mogelijk om via bankoverschrijving op uw PayPal account geld te plaatsen en zo uw betalingen te doen na uw gratis maand indien u dit zou wensen.
Met vriendelijke groeten,
Lesley
Gerda,


Dat is mss nog een goeie oplossing voor u op deze manier,

al heb ik ook geen netflix genomen om dezelfde reden,

ik persoonlijk ben zo niet voor de die betalingswijzen,

maar dat is dan ook weer een persoonlijke mening en doet in feite daar iedereen zijn goesting mee..
Reputatie 7
Badge +6
Ik ook niet, maar zoals gezegd wel een persoonlijke keuze en aan PayPal, zoals aan een kredietkaart zijn kosten verbonden, hé, hoewel minder.
Reputatie 6
Badge +2
Voor een betaling met een kredietkaart zijn er geen kosten, het is als men geld opvraagt aan een geldautomaat dat men hiervoor kosten aanrekent.
Reputatie 7
Badge +6
Tja, met een kredietkaart open je een kredietlijn en als je daar iets afhaalt betaal je ervoor. Het is niet gratis. Zoals gezegd,dat is persoonlijk natuurlijk. Maar dat terzijde, Gerda vroeg of het zonder kredietkaart kon. Ik ben ook geen fan van PayPal, maar zonder kredietkaart zou dat voorlopig de enige manier zijn om ook aan Netflix te geraken, geloof ik.












Reputatie 6
Badge +2
Niet noodzakelijk, je hebt kredietkaarten waarvan de maandelijkse uitgaven in 1 keer moet betaald worden (zonder gespreide betaling) en daar wordt geen rente voor aangerekend, het is enkel voor kredietkaarten met kredietopening dat men rente aanrekent maar de toekenningsvoorwaarden zijn dan ook strenger.


Bij BNP Paribas Fortis moet men zelfs sedert januari 2015 geen maandelijkse bijdrage meer betalen voor een VISA kaart dus die VISA kaart is dus gratis mits het gaat over een VISA Classic en die gekoppeld is aan een zichtrekening type Comfort Pack, voor een VISA GOLD of VISA Platina zal men waarschijnlijk wel moeten betalen maar de toekenningsvoorwaarden zijn dan ook strenger.
Reputatie 7
Badge +6
Banken kennende zal dat 'gratis' zeker een 'prijs' hebben. In elk geval, een kredietkaart nemen om Netflix te kunnen activeren??? Zo goed is Netflix nu ook weer niet.
Inderdaad Marleen,


en gratis, dat bestaat niet.
bij ons kost de master card ook niets per jaar ook niet voor netflix en is gekopeld aan argenta en paypal is ook gratis en beveiligt tegen diefstal, hebben we meegemaakt en alle centjes terug gestort gekregen binnen de week, zonder problemen.


ik betaal alleen als ik aan de automaat af haal. en dat is zo. wij hebben al jaren een master card gratis, en al jaren gebruik ik de kaart om online aankopen te doen zonder kosten.




ja
Een tijd geleden moet er toch ook iets geweest zijn met PayPal, maar ik heb het toen niet opgevolgd en ik dacht dat het ook gegevens waren dat ze ontfutseld hadden bij PayPal, ik heb ook een gratis master card bij Argenta, maar nog nooit gebruikt.

(als dat wel bestaat natuurlijk gratis, want die werkingskost wordt ergens verrekend, maar wie niet weet ook niet deert)


Reputatie 7
Badge +6
Er zijn idd wat problemen geweest met PayPal en toen hebben ze een grote beveiligingsvernieuwing gedaan, waardoor het allemaal veiliger zou zijn. Ze zijn streng, maar ja, alles valt blijkbaar te kraken. Als 'koper' van Netflix via Paypal moet je inderdaad niks betalen, dat moet je alleen als verkoper van iets, geloof ik.


Als je met Paypal via een bankoverschrijving van je eigen rekening kunt betalen, loop je toch niet het risico dat je (teveel) geld uitgeeft dat je niet hebt, reden waarom een aantal mensen toch liever geen kredietkaart gebruikt toch?


Aan Gerda de keuze of het sop de kool waard is.
Dank voor alle reacties maar bij mij gaat het alleen maar dat ik niet zo een voorstander ben van die kredietkaarten en betalingen via internet.


Je bent niet alleen Gerda knipoog
Reputatie 7
Badge +6
ja
je kan zelf al niet meer zonder krediet kaarten.Ik ging verleden week een kleine handelszaak binnen en vroeg daar of ik mocht betalen met 20 euro munten.Die aan de toog trok al een gezicht dat zijn mondhoeken bijna scheurden.ik dacht dat geld nog altijd geld is;En dat de klant niet verplicht moet worden al die muntjes op te potten.Als hij maar 1 ding koopt mag hij dit toch evengoed aanpassen met muntjes en hoeft hij geen briefje van vijf te geven want anders komen er nog eens een pak bij.
Reputatie 6
Badge +2
Ja Frieda, je moet natuurlijk ook niet met muntjes van 1 cent betalen voor een bedrag van € 20, natuurlijk dat die verkoper zo'n smoel trekt tot op de grond van mij zou je de wind vanachter krijgen en zou ik je doorverwijzen naar de pastoor voor de offerblok mee te betalen, je moet ook redelijk blijven hé.lach
Elsa,


Heb deze vraag aan de medewerkers gesteld en kreeg als antwoord :


'Netflix staat u enkel toe via de manieren die u vermeldt te betalen.'


Daaruit begrijp ik dat ik toch via bankoverschrijving kan betalen????verrassing


Reputatie 6
Badge +2
Neen, met een overschrijving is dat niet mogelijk enkel met kredietkaart of via Paypal.


Misschien dat het in de toekomst zou mogelijk zijn om met bank domiciliëring te betalen maar dat valt af te wachten.
Ja,dat bedoelde ik Alexander ik heb juist een nieuwe bril gekocht maar ik denk dat mijn neus een beetje te klein is.Dus euro centjjes.Ik dacht dat geld geld is en dat men het niet mag weigeren,dus als het nog eens ergens is bel ik politie.Mensen van 70/80/90 hebben ook niet allemaal kaarten op zak.Want veelal laren ze het geld afhalen door familie of gaan ze mee met een hulp.Ik zal nooit betalen met een kaart want een oud gezegde zegt,geld moet rollen.Dit heb ik tegen mijn ijsboer ook al gezegt.dus die kan telkens weer geven,ook al kan je met visa of bankkaart betalen.
Reputatie 7
Badge +6
@ Gerda


Je kan Netflix via PayPal betalen en je PayPal rekening kan je bevoorraden via een bankoverschrijving, maar je moet je dan wel op die site van PayPal registreren, dus op het internet, en je BIC/IBAN nummer ingeven.Dan registreer je je op Netflix en geeft als betalingswijze PayPal op.




Een rechtstreekse betaling via bankoverschrijving aan Netflix zit er niet in, het is tenslotte een Amerikaanse firma en die werken alleen met kredietkaarten en PayPal.




Het zou mooi zijn mocht je via je Proximus abonnement kunnen betalen, maar dat kan voorlopig dus niet.
Reputatie 6
Badge +2
Aan Frieda, er zijn zelfs winkels die briejes van € 500, € 200 en zelfs € 100 weigeren en dit om veiligheidsredenen en omdat die coupures veelvuldig worden vervalst.


Dus als ik het goed begrijp zou je goederen ter waarde van om iets te zeggen € 2500 kopen dat je die dus cash zou betalen, dat is wel uw goed recht maar wel gevaarlijk om met zulke bedragen op zak te lopen, stel je dat je dat geld zou verliezen of erger gestolen wordt, ik mag er niet aan denken, daarom betaal ik zulke bedragen liever met een kaart hetzij een debetkaart hetzij een kredietkaart en loop ik hooguit met € 40 à € 50 op zak.


Ten andere, cash betalingen van boven de € 3000 is tegenwoordig illegaal en moeten giraal gebeuren (betalen dus met debet-/kredietkaarten, overschrijvingen, cheques)
'k vraag mij af of het er toch zal van komen om dat bedrag van 300€ te verhogen; er was toch sprake van !
Reputatie 1

en gratis, dat bestaat niet





In dit (uitzonderlijke) geval wel! PayPal is gratis als je het enkel gebruikt om betalingen uit te voeren.


Als je een PayPal-account aanmaakt hoef je daar zelfs geen bank- of kredietkaartgegevens aan te linken. Je kan van elke bankrekening (op dezelfde naam als je PayPal-account) via een Europese overschrijving geld storten op dit account, zoals Marleen al aangaf. Daarmee kan je Netflix betalen. Mocht je besluiten om Netflix te behouden, kan je elke maand een 10-tal Euro overschrijven naar PayPal. Hou er wel rekening mee dat het een 4-tal bankwerkdagen kan duren voor je geld op PayPal staat.


Reageer