Mijn TV overal is gestopt na update van mijn tablet 2 dagen geleden naar Android 5.1.1
Heeft altijd heel goed gewerkt hiervoor.
Tablet Sony Xperia Z2
Wat kan ik hieraan doen ?
Gerda
vraag mss best eens raad ook via eeen privé bericht aan 'Onze medewerkers' ➽ Onze medewerkers
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
( vermeld je klantennummer of nummer van je vaste lijn.)
NB: mss ook best de link meesturen naar je post hier: http://forum.proximus.be/posts/0bfee9bccf
zodat ze hier in je forum post eventueel kunnen reageren
en er mss hierdoor nog andere forumleden iets kunnen van opsteken!
NB: Je kan ook veel mensen vinden met ervaring op het bevriend ► http://userbase.be/forum" target="_blank ◄ waar je eventueel ook je vraag kunt stellen
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
( vermeld je klantennummer of nummer van je vaste lijn.)
NB: mss ook best de link meesturen naar je post hier: http://forum.proximus.be/posts/0bfee9bccf
zodat ze hier in je forum post eventueel kunnen reageren
en er mss hierdoor nog andere forumleden iets kunnen van opsteken!
NB: Je kan ook veel mensen vinden met ervaring op het bevriend ► http://userbase.be/forum" target="_blank ◄ waar je eventueel ook je vraag kunt stellen
ok, zal ik dadelijk doen Elsa.
A
Dag Gerda,
kan u ons toch nog eens de account doorsturen dat u effectief configureerde in de tv overall app op uw tablet?
mvg sabine
kan u ons toch nog eens de account doorsturen dat u effectief configureerde in de tv overall app op uw tablet?
mvg sabine
Reputatie 3
@ Gerda en andere forumleden,
je kan ook dergelijke vragen stellen niet alleen op het Proximus forum of aan de medewerkers maar ook op de Proximus sociale media zoals Facebook en Twitter
je kan ook dergelijke vragen stellen niet alleen op het Proximus forum of aan de medewerkers maar ook op de Proximus sociale media zoals Facebook en Twitter
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.