Vraag

Na NRJ Hits TV, wanneer Qmusic TV?

  • 7 October 2016
  • 2 reacties
  • 285 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties
De tv-versie van Qmusic met videoclips is/was al jaren exclusief via Telenet te bekijken, maar met de opkomst van de diverse (HD) versies van Waalse radiozenders (NRJ, PureFM, Bel RTL, Radio Contact,...) vraag ik me af wanneer Proximus de Vlaamse "Visual radio" van Qmusic kan aanbieden?

Bedankt voor het navragen.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Ik vrees dat je het voorlopig nog met de videostream via Q-Music.be zal moeten doen want ik denk niet dat Proximus van plan is om die zender aan te bieden althans toch niet direct.
Als dat toch mocht gebeuren dan zal Proximus die zender toch in SD moeten aanbieden want bij Telenet is dat ook in SD terwijl de videostream in HD te zien is.
Reputatie 7
Badge +2
Daar zit ik wel niet op te wachten. Ik heb echt geen extra muziekzender nodig. Er zij er massa's via internet te bekijken. Ook via Stievie Free kan je de zender zien en op een tablet is dat prima kwaliteit. PX zou apps moeten maken zodat dit soort zenders zo te bekijken zijn. Een app voor op de box voor muziekzenders en voor nieuwszenders. Dat spaart mss capaciteit uit zodat we interessantere zenders in HD kunnen bekijken. Op de Horizon Box van Liberty bestaan er al apps. Die wordt volgend jaar ook bij Telenet ingezet.

Reageer