Vraag

Na 6 maanden nog niet geholpen

  • 7 November 2016
  • 5 reacties
  • 308 Bekeken

Beste,

Sinds juni vraagt een onbekend iemand steeds vaste lijnen aan op mijn adres. Hier krijg ik dan ook elke maand de factuur voor. De activatiekosten e.d. iedere keer moet ik bellen om deze te annuleren en te crediteren. Elke keer zegt de medewerker, dat ze dit zullen onderzoeken zodat dit niet meer voorkomt. We zijn nu november, ik heb pas vrijdag 28/10/16 gebeld om terug te annuleren en te crediteren en te vragen dat dit niet meer voorkomt. Ik heb zo maar even 52 min. aan de telefoon gehangen om terug heel het verhaal uit te leggen. En vandaag heb ik weer een factuur ontvangen voor de activatiekosten van een vaste lijn, die ik niet heb aangevraagd. Ik heb niet eens een vast telefoontoestel.

Ik heb al uren het 0800 nr gebeld. Ik ben al uren door geschakeld. Met steeds dezelfde zin, we zullen dit onderzoeken voor u, we zullen een dossier openen, werd ik afgescheept. Wel ik weet niet hoeveel dossiers er al dan niet werden geopend, maar het probleem is nog steeds niet verholpen. Er blijft maar iemand of gebeurt dit automatisch een vaste lijn aanvragen. Dit kan toch niet?

Nu kan ik terug het 0800 nr bellen om ook deze factuur te crediteren.

Kan hier iemand iets aan doen?

Met vriendelijke groeten,

Mieke

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
a) klacht neerleggen bij de ombudsman van telecommunicatie:
zie hier hoe:
www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41
b) zien of je hiervoor ook klacht kunt indienen bij de politie, dit als u denkt dat het om pesterij door een privé persoon gaat.
Reputatie 7
Badge +3
Hey Mieke,

Da's vervelend, ik zal zelf ook verder moeten navragen hoe we dat kunnen vermijden.

Kun je mij klantgegevens (in privébericht) bezorgen voor nazicht?

Groetjes,

HeidiE
Dag HeidiE,

Kunt u mij laten weten, hoe ik mijn klantgegevens aan u kan doorgeven?

Ik vind nergens contactgegevens om u een privébericht te sturen.

MVG

Mieke
Dag Marleen,

Bedankt voor de tip.

Als ik niet geholpen kan worden door de mensen van Proximus, dan zal ik inderdaad, verdere stappen moeten ondernemen.

MVG,

Mieke
Reputatie 7
Badge +3
Dag Mieke DB,

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

Antonella

Reageer