MyProximus wordt geüpgraded

  • 20 February 2016
  • 25 reacties
  • 1159 Bekeken

Upgrade van MyProximus

MyProximus is niet beschikbaar van 20 februari 23u tot 21 februari 12u.
De site krijgt een opknapbeurt om hem gebruiksvriendelijker te maken en extra diensten toe te voegen.
Maak u het leven gemakkelijker en herlaad uw prepaid kaart via onze online applicatie.
Raadpleeg hier onze support site
Bedankt voor uw geduld en begrip!
Het MyProximus-team

25 reacties

Iemand al aanpassingen of vernieuwingen kunnen waarnemen?
Reputatie 6
Badge +2
Ik zie hier geen veranderingen, alles is hetzelfde gebleven.
Volgens mij waren dat gewoon onderhoudswerkzaamheden.
Wel positief dat het gemeld wordt.
Dit gebeurt regelmatig in de weekends dat er onderhoudswerkzaamheden gebeuren, maar wat niet regelmatig gebeurt is, dat ze de mensen op tijd verwittigen zoals deze keer en wat al dikwijls aangeklaagd werd op het forum.

Reputatie 7
Badge +1
Bedankt Elsa. Was niet verwittigd.
Reputatie 1
nog steeds geen aanpassing te zien...
Die zijn ook niet altijd zichtbaar hoor, mss om het gebruik te verbeteren of vlotter laten verlopen enz....
Ze zeggen al wat je niet ziet kan je ook geen last van hebben :-)))
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb gezien dat in My Support nu terug alle diensten worden vermeld, een tijd lang werd enkel de mobiele diensten vermeld, waarom dat zo was is mij een raadsel.
bij mij was dit vroeger al het geval en is er niets veranderd, maar dat zal waarschijnlijk ook wel onder ander één van de onderdelen van de update zijn, waar een stuk debuggen ook zal bij te pas komen enz...

Een upgrade en ik kan er mijn factuur niet meer betalen,goed bezig daar.
Een upgrade en ik kan er mijn factuur niet meer betalen,goed bezig daar.

Hier kan ik niet meer aan m'n nieuwe factuur.
Er wordt wel vermeld dat er een nieuwe factuur klaar staat, maar verder niets van te bespeuren.
Een upgrade en ik kan er mijn factuur niet meer betalen,goed bezig daar.

Hier kan ik niet meer aan m'n nieuwe factuur.
Er wordt wel vermeld dat er een nieuwe factuur klaar staat, maar verder niets van te bespeuren.

Hier net hetzelfde,en krijg zelfs geen mail meer ook.
zie ook post hier:
=> https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/facturatiedatum-wijzigingen-34780
zie ook post hier:
=> https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/facturatiedatum-wijzigingen-34780

Ondertussen al zelf gevonden 🙂 .

Hopelijk zit is er bij de update de bug opgelost dat wij niet meer dagelijks moeten inloggen.
Opgepast!
moest je eventueel problemen ondervinden de servers worden geüpdatet dit weekend
Reputatie 7
Badge +1
Ik zie daar eigelijk ook niet veel in veranderd, maar ik heb nog niet alles in detail nagekeken....
Reputatie 2
Badge
Sedert 2 dagen is het mij onmogelijk om in te loggen op "myproximus"...
nu reeds half uur..."even geduld"....
heb véél geduld maar dat is me toch iets teveel....:)
Reputatie 2
Badge
Sedert 2 dagen is het mij onmogelijk om in te loggen op "myproximus"...
nu reeds half uur..."even geduld"....
heb véél geduld maar dat is me toch iets teveel....:)

Lukt wel via m'n smartphone....
Op pc reeds alle cookies verwijderd, doch zonder resultaat.
mss ook eens proberen of het lukt met andere browser.
Reputatie 2
Badge
Lukt enkel via Edge
NIET met Firefox, Explorer of Google Chrome...
Vreemd...
addblocker, privacy badger enz. als u die hebt, die kunnen soms voor problemen zorgen
Reputatie 2
Badge
in Firefox "Proximus.be" uitgeschakeld op "ublock origine" en nu terug toegang tot "myproximus".
in Google Chrome "Proximus.be uitgeschakeld op "Adblocker" en eveneens toegang tot "myproximus".
Dit was tot verleden week niet zo...is vreemd dat wel...
bedankt voor de tip...

Reageer