Vraag

MyProximus werkt niet

  • 7 August 2016
  • 2 reacties
  • 315 Bekeken

Ik kreeg steeds de volgende foutmelding als ik mijn factuur wil bekijken op MyProximus (zie afbeelding)

Ik weet dat ik nog een openstaande rekening heb. Ik had gisteren gebeld naar de klantendienst en die gaven mij een gestructureerde mededeling, nu blijkt deze niet te kloppen (ik krijg een foutmelding als ik wil overschrijven)

Ik ga sowieso morgen nog eens opnieuw bellen om de gestructureerde mededeling te checken.

Maar iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? (Ik kan ook niet aanvinken dat ik mijn factuur via e-mail of sms wil, sinds ik daar ook steeds een foutmelding krijg dat er een technische storing is)

groetjes
Emma

2 reacties

Dat kan in het weekend zeker voorvallen aangezien proximus naar gewoonte hun servers in het weekend updaten.
Als het maandag niet in orde is bel mss eens naar de helpdesk 0800 22 800 (7d/7 tot 22u)
Anders eens proberen via 'Mijn Producten' > TV (doorklikken via telefoonnummer) > 'Mijn verbruik beheren'.
Persoonlijk krijg ik daar wel een overzicht van het factuurprogramma, terwijl dat via 'Mijn facturen' de laatste week nooit lukte.

Reageer