Vraag

MyProximus - verbruik/factuur raadplegen technische fout

  • 20 September 2016
  • 13 reacties
  • 653 Bekeken

Beste,

Wij proberen het verbruik/factuur van mijn vriendin te raadplegen via MyProximus.

1- Eerst hebben we voor haar een account aangemaakt, maar bleek het na doorklikken in de activatie mail niet mogelijk in te loggen.
2- Vervolgens "Wachtwoord vergeten" geprobeerd, waarna we een bevestiging krijgen van de wijziging maar alsnog niet kunnen inloggen.
3- Vervolgens haar telefoonnummer gekoppeld aan mijn account maar hier al 3 dagen de foutmelding dat door een technische probleem het vebruik en de factuur met details niet geraadpleegd kan worden. Aangezien er bij opsturen van de betaling geen detail wordt meegestuurd, hebben wij dus geen idee vanwaar de kosten komen.

Kan dit verholpen worden aub?

Mvg,

Ward

13 reacties

Reputatie 3
Badge
Graag een privebericht sturen. Ik zal jullie login eens nakijken.
Login of klantnummer of telefoonnummer is voldoende
Reputatie 7
Badge +4
Dag Ward,

Best kan je klantgegevens doorsturen via privébericht naar 'Het Proximus Team'


Ook best de login die je aangemaakt had.

Dan kijken we alles voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen
Reputatie 3
Badge
Beste,

Wij proberen het verbruik/factuur van mijn vriendin te raadplegen via MyProximus.

1- Eerst hebben we voor haar een account aangemaakt, maar bleek het na doorklikken in de activatie mail niet mogelijk in te loggen.
2- Vervolgens "Wachtwoord vergeten" geprobeerd, waarna we een bevestiging krijgen van de wijziging maar alsnog niet kunnen inloggen.
3- Vervolgens haar telefoonnummer gekoppeld aan mijn account maar hier al 3 dagen de foutmelding dat door een technische probleem het vebruik en de factuur met details niet geraadpleegd kan worden. Aangezien er bij opsturen van de betaling geen detail wordt meegestuurd, hebben wij dus geen idee vanwaar de kosten komen.

Kan dit verholpen worden aub?

Mvg,

Ward



Is dit al in orde nu?
Ik heb het ook al een paar keer geprobeerd en lukt me ook niet want ik zou graag eens nakijken waarom ik voor mijn laatste factuur 53 euro moet betalen. Ja ik heb wel in Nederland geweest en daar een paar filmpjes gedownload op mijn gsm en heb 1 bericht gekregen dat ik al 10 euro over mijn normaal bedrag zat van 20 euro maar ik vind dit verschrikkelijk duur, ik heb geen 24 uur op roaming gezeten maar misschien 3 of 4 en aangezien ik mijn factuur niet kan raadplegen heb ik het ook het raden naar hoe het komt dat ik zoveel moet betalen. En ik bel quasi nooit met mijn gsm, op mobiel ga ik in B ook bijna nooit, misschien maandelijks 50 mb van de 1,5 g of 2 g die ik heb dus vind ik dit schandalig dat ik nu een factuur krijg van 53 euro. En dan was het Nederland he en geen Amerika of gelijk waar. Maanden gebruik ik soms niets van mobiel internet of heel weinig en als je er dan eens opgaat in het buitenland krijg je een mooi cadeau terug. Voor 833 mb betaal ik dus zeker 35 euro ? Is dat niet een beetje "erover" ? Wat ben ik dan met mijn mobiel internet als je het alleen maar in B kan gebruiken want in B ga ik meestal via wifi dus daar zal het niet aan liggen. En dan krijg je na het kijken 1 berichtje dat je 10 euro meer zal moeten betalen maar 33 vind ik toch wel heel veel geld.
Graag een klein beetje meer tekst en uitleg en het is al maanden dat ik mijn factuur niet kan nakijken op my proximus dus het probleem is niet van gisteren en waarom een Engelse uitleg als je in het Nederlands bent ingelogd ? Moet iedereen Engels kennen dan ? Dit is een service die op niets trekt.
Reputatie 3
Badge
Stuur eens je login in een privébericht. Ik zal het nakijken.
Wat bedoelt u met een login sturen ? Dank u Smet Christel
Reputatie 3
Badge
Klantnummer of MyProximus login ...
Vraag is doorgestuurd naar proximus team met nodig info maar al 5 dagen geen reactie. Service begint wat men voeten uit de hangen.
Reputatie 3
Badge
Stuur het naar mij in privébericht en ik breng het in orde.
Reputatie 3
Badge
Het zou in orde moeten zijn nu.
kan je eens proberen?
Reputatie 3
Badge
Was het in orde nu?
Reputatie 3
Badge
Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden. MyProximus expert
Kleine maand verder en nog steeds geen mogelijkheid om een detail te zien van het verbruik. Volgens de support uitleg zou ik een tabel moeten kunnen zien met details van de transacties maar dat is niet het geval. Via de tab mijn krediet en verbruik krijg ik de foutmelding dat er een technische fout is, via mijn verbruik krijg ik dat ik niet gemachtigd ben.

Wij vragen hier om een eenvoudige informatie die volgens mij voor elke klant gewoon steeds te raadplegen moet zijn. Dat er problemen zijn tot daar aan toe maar dat het een maand na mijn vraag nog geen constructieve oplossing is, vind ik niet echt normaal.

Reageer