Beantwoord

MyProximus app

  • 10 December 2016
  • 5 reacties
  • 204 Bekeken

Beste,

Ik heb deze app. op mijn smartphone gezet maar ik kan mijn verbruik van mijn belminuten niet zien, krijg hiervoor geen toestemming hoe kan ik dan weten hoeveel minuten ik al gebeld heb. Is er iemand die weet wat ik fout doe of hoe ik dit kan oplossen?

vriendelijke groeten
icon

Beste antwoord door Alexander 11 December 2016, 15:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Inderdaad Roosie, je moet minstens één maal per maand je 3G/4G verbinding aanzetten. In de derde link van mijn post hierboven vind je meer uitleg daarover.
Mvg,
Reputatie 6
Badge +2
Beste Wim,
Ik heb het probleem gevonden heb mijn Wi-Fi uitgeschakeld en via mijn mobile data kan ik het dan wel zien.

groetjes
Roosie


Als men My Proximus app wil gebruiken moet men minstens 1 keer per maand een verbinding maken met 3G/4G.
Dus Roosie, volgende maand nogmaals een verbinding maken met uw mobiel internet en dat iedere maand opnieuw.
Beste Wim,
Ik heb het probleem gevonden heb mijn Wi-Fi uitgeschakeld en via mijn mobile data kan ik het dan wel zien.

groetjes
Roosie
Beste Wim,
Ik heb de app. verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar als ik op verbruik klik krijg ik nog altijd de melding
Wij krijgen geen toegang tot de My proximus service . Probeer het later nog opnieuw.

vriendelijke groeten
Roosie
Reputatie 7
Badge +6
Dag roosie,
Je vindt de instructies hier.
Indien het niet zou lukken kan je altijd eens proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren.
Verbruik niet correct?
Mvg,

Reageer