Beantwoord

MyProximus

  • 18 October 2017
  • 8 reacties
  • 351 Bekeken

Ik krijg mijn gsm nummer niet gelinkt aan MyProximus...
Ik kan dus ook niets zien van mijn verbruik of kan mijn favoriete app niet kiezen!!
Kan iemand mij helpen ?
icon

Beste antwoord door AntonellaD 20 October 2017, 14:46

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Marijke_k,

Jouw gsm nummer staat op een apart klantenrekeningnummer. Het is niet gekoppeld aan je pack. Is dit de bedoeling zo of mag het in het pack gezet worden?

Het nummer staat nog maar actief sinds gisteren (18/10/2017). Het kan inderdaad wel even duren eer dat alle informatie naar al onze systemen is doorgestroomd.

De favoriete app is momenteel Whatsapp.

Groetjes,

Antonella
Dag Antonella,

Mijn nummer mag aan het pack gekoppeld worden. Dit is voor mij makkelijker.
Graag had ik als favoriete app Facebook gekozen.

Mvg Kinnart Marijke
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

wat is het gsm nr die u graag wil toevoegen aan uw pack?

Mvg,

Aw
Hallo,

Ik heb u een privé bericht gestuurd met mijn nummer.

Mvg
Reputatie 7
Badge +3
Dag Marijke_k,

Ik heb de nodige wijzigingen ingeleid om de gsm in het pack te zetten en de favoriete app te wijzigen naar facebook.

Groetjes,

Antonella
Bedankt!

Mvg
Ik heb een soort gelijk probleem, sinds zondag kan ik mijn verbruik van mijn gsm niet meer zien via de app en ook niet via de site. Jullie diensten namen contact op en blijkbaar stond mijn nummer nog aan een ander e-mail gelinkt en ze zouden deze verwijderen maar tot op vandaag kan ik nog steeds niets zien. 😞
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Ilse ,

Kan je via het onderstaand link je klantrekeningnummer enof gsmnummer in een privébericht even doorsturen?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

Aziz

Reageer