My proximus

• 31 december 2015
  • 25 reacties
  • 818 Bekeken

Hola,

Sinds een paar weken klant van proximus.
waarom kan ik alleen in "my proximus" via IE en niet via Google en/of Firefox ?
nog 23 maanden !!

25 reacties

Mss toch best eens bellen met de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) zodat ze je instellingen kunnen nagaan.
Of anders wachten tot hier iemand van de PX medewerkers reageert
of nog via privébericht aan Het Proximus Team
waar je dan ook je klantnummer kunt doorgeven
Reputatie 2
Badge
Bram,

gisterenavond mail ontvangen van Jonathan
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dat werkt bij mij nochtans met alle drie deze browsers, cookies zet je best niet uit, je mag ze wel wissen of historie wissen dat kan geen kwaad.
Reputatie 2
Badge
Elsa,

fijn dat je zo snel reageert.
da's voor volgend jaar !
beste wensen voor 2016 en volgende

peter V
Reputatie 2
Badge
Elsa,

Ik vind 65 Proximus cookies bij Firefox en 80 bij Google, en toch kan ik via deze providers niet in My Proximus.
" Oeps, foutje. Deze pagina is niet meer beschikbaar. ... enz "

groetjes

peter V
Reputatie 2
Badge +1
Heb een gelijkaardig probleem.
Ik kan namelijk gewoon geen inloggegevens invullen in IE en Chrome.
In Firefox werkt het wel.

Verwijderen van cache etc helpt niet.
Dat valt bij mij ook af en toe eens voor maar zonder iets te ondernemen gaat dat dan een tijd later wel !!
Edit: eens getest op IE, FF,opera en chrome, werkt op allemaal.
Reputatie 6
Badge +4
Hallo,

Wat is precies de foutmelding die je krijgt in Chrome & Firefox? Misschien dat we op basis van die informatie meer hulp kunnen bieden.
Ik kan je alvast geruststellen: het is niet nodig om cookies uit te schakelen om MyProximus te gebruiken.

Ik heb hier snel even getest en alles werkt in al m'n browsers...

Mvg,
Bram
Dat werkt bij mij nochtans met alle drie deze browsers, cookies zet je best niet uit, je mag ze wel wissen of historie wissen dat kan geen kwaad.
Reputatie 6
Badge +4
juist 🆒
Reputatie 2
Badge
Bram,

hierbij print screen :
Reputatie 6
Badge +4
Hmmmm....
Da's onze algemene error pagina.
Kan je ook uitleggen hoe je daar precies gekomen bent? Via welke link tracht je naar MyProximus te surfen?

Kan je ook eens via de oude URL proberen (om te kijken of dat hetzelfde probleem oplevert): https://admit.belgacom.be

Sorry voor de vele vragen, maar ik tracht te achterhalen wat er precies mis is, zodat ik zoveel mogelijk details kan doorgeven aan het team 🙂
Reputatie 2
Badge
Bram,

link : http://www.proximus.be/nl/personal/?

https://admit.belgacom.be, zelfde " Oeps "
groetjes,

peter V
Ik kom toch niet op MyProximus uit als ik deze link http://www.proximus.be/nl/personal/ invoer ?
Reputatie 2
Badge
Elsa,

ik begin met beeld 1 en klik
op " my Proximus peter ...." en ik krijg beeld 2
klik op "naar my proximus " en krijg
beeld 3 in een flits en
kom dan naar beeld 4 " oeps ".

groetjes

peter V
ok, je wordt inderdaad geredigeerd naar de zelfde URI .
Reputatie 2
Badge
Elsa,

Nu wat doen we, jullie dan, eraan ?

Groetjes

peter V
Moest ik van Proximus zijn dan zou ik er zeker en vast iets aan doen, maar ik betaal ook maar mijn Proximus facturen zoals alle Proximus klanten ;-)
Nee de oplossing zal tenslotte van Proximus moeten komen. Bram kan dit eventueel verder laten onderzoeken door het Proximus team
Reputatie 6
Badge +4
Hallo Peter,

Ik heb alle details die je hebt gepost verzameld en intern doorgestuurd. Ik denk dat we dit even moeten onderzoeken, het is zeker geen algemeen probleem (anders zouden veel meer mensen hierover klagen), maar toch mag dit niet zomaar gebeuren...

Indien mogelijk, hou ik je op de hoogte.
Reputatie 2
Badge
Bram,

danke

groetjes

peter V
Reputatie 6
Badge +4
Hallo,

ik kan helaas jouw privéberichten niet lezen :-)
Ik heb wel contact gehad met verschillende mensen hierover.

Dit is dus zeker geen algemeen probleem, want wij hebben dit zelf nooit kunnen vaststellen (en we testen ook onder meer in Chrome en Firefox).
Eerste vraag die ik jou zeker moest stellen is om zéker nog eens in Chrome je volledige internetcache en cookies te verwijderen:
  • Surf hiervoor met Chrome naar het volgende adres: chrome://settings/clearBrowserData
  • Kies in het dropdown-menu de onderste optie "since the beginning of time" (de exacte NL vertaling weet ik helaas niet)
  • Zorg dat de eerste vier vinkjes aangekruist staan
  • Klik op de knop "clear browsing data"
Daarna kan je eens opnieuw proberen.

Nu, we zien het gedrag dat beschrijft ook in onze logs verschijnen (allicht ben jij dat dus, of zijn er nog enkelingen met hetzelfde probleem), dus onze technici zijn die logs ook in detail aan het uitpluizen om meer hierover te weten te komen.
In tussentijd vrees ik dat je nog even Internet Explorer moet gebruiken om in te loggen in MyProximus. Mijn excuses voor het ongemak!
Bij mij werkt het in ieder geval met alle browsers en ook met android
Reputatie 2
Badge
Bram,

al het voorgaande gedaan.
nu google chrome en firefox ge-deleted en opnieuw geïnstalleerd
firefox OK
google chrome niet OK

groetjes

peter V
Reputatie 2
Badge