Beantwoord

MY Proximus

• 23 december 2015
  • 6 reacties
  • 324 Bekeken

Wanneer ik naar mijn producten ga, krijg ik de melding "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen." Zijn er nog die dit probleem ondervinden? Enig idee hoe dit opgelost kan worden?
icon

Beste antwoord door Bram 23 december 2015, 14:09

Hallo,

Ik heb van onze IT collega's te horen gekregen dat er deze ochtend een tijdelijk probleem was op 1 van de servers. Hierdoor konden sommige klanten dus inderdaad problemen ondervinden. In principe is het probleem opgelost en zou u nu dus uw producten moeten kunnen zien...

Groeten,
Bram
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Dag Fredve,

zowel in de app als op de website heb ik geen problemen (met mijn privé account getest).
Maar ik geef het wel even door aan mijn collega's.

Mvg,
Bram
Dat valt soms bij mij ook voor en na een tijd wachten lukt dat dan weer wel, ik weet niet als je cookies en historie wist of het dan bij u in orde komt, cookies wel niet uitzetten want dan kan je ook soms problemen krijgen.
Heb je dat ook als je een andere browser gebruikt.
Ja, ik krijg deze melding zowel op Safari als op Google Chrome.
het kan gewoon zijn dat Proximus een instelling voor u moet aanpassen, zoals het regelmatig met Browser Edge voorvalt.
Reputatie 6
Badge +4
Hallo,

Ik heb van onze IT collega's te horen gekregen dat er deze ochtend een tijdelijk probleem was op 1 van de servers. Hierdoor konden sommige klanten dus inderdaad problemen ondervinden. In principe is het probleem opgelost en zou u nu dus uw producten moeten kunnen zien...

Groeten,
Bram
Ha zo, daarmee dat er op twitter het zelfde probleem melden, als het maar in orde komt, dat is nog altijd het belangrijkste, 'k ga het eens proberen of het nog bij lukt nu ;-)

Edit:14:16 lukt nu van de eerste keer , deze voormiddag lukte het soms en soms niet, maar nu hen ik met enkele browsers ingelogd en lukt iedere keer direct, zo moet dat zijn :))

Reageer