Beantwoord

My Proximus

• 16 december 2015
  • 4 reacties
  • 423 Bekeken

Op My Proximus Account op mijn laptop zie ik mijn gsm nummers niet , alleen mijn thuistoestellen(gsm nummer toevoegen is niet mogelijk) en op My Proximus op mijn smartphone zie ik enkel mijn gsm nummer en niet mijn thuistoestellen?
icon

Beste antwoord door Bram 16 december 2015, 14:32

Dag Luc,

Op de MyProximus app zie je momenteel inderdaad enkel je gsm.
Voor wat betreft de website:
Achter 1 MyProximus login kan je maar 1 klantennummer steken. Het is mogelijk dat we in onze systemen niet de link kunnen maken tussen jouw mobiele nummers en jouw vaste diensten. Bv. omdat er een klein verschil is in het adres of in de manier waarop je naam is geschreven.

Wat ik voorstel:
  • Om snel een oplossing te hebben, registreer een nieuwe MyProximus account op onze site, waarbij je jouw gsm-nummer (wat je vandaag op de site niet te zien krijgt) opgeeft tijdens de registratie. Je hebt dan wel 2 accounts, maar je gaat op die manier wel alles kunnen beheren.
  • Voor de finale oplossing, contacteer je best even de klantendienst (via mail bv, op http://www.proximus.be/contact) en vraag je om de 2 klantenaccounts (vast en mobiel) samen te voegen zodat je in MyProximus alles achter 1 login hebt.

Hopelijk helpt dit je verder!
Bram
Bekijk origineel

4 reacties

Vroeger hebben we de mogelijkheid gehad dit zelf te doen om verschillende accounts samen te voegen, bestaat die dan niet meer?
Reputatie 6
Badge +4
Dag Luc,

Op de MyProximus app zie je momenteel inderdaad enkel je gsm.
Voor wat betreft de website:
Achter 1 MyProximus login kan je maar 1 klantennummer steken. Het is mogelijk dat we in onze systemen niet de link kunnen maken tussen jouw mobiele nummers en jouw vaste diensten. Bv. omdat er een klein verschil is in het adres of in de manier waarop je naam is geschreven.

Wat ik voorstel:
  • Om snel een oplossing te hebben, registreer een nieuwe MyProximus account op onze site, waarbij je jouw gsm-nummer (wat je vandaag op de site niet te zien krijgt) opgeeft tijdens de registratie. Je hebt dan wel 2 accounts, maar je gaat op die manier wel alles kunnen beheren.
  • Voor de finale oplossing, contacteer je best even de klantendienst (via mail bv, op http://www.proximus.be/contact) en vraag je om de 2 klantenaccounts (vast en mobiel) samen te voegen zodat je in MyProximus alles achter 1 login hebt.

Hopelijk helpt dit je verder!
Bram
Inderdaad apart aangemaakt omdat ik reclame kreeg op gsm van proximus. Maar zou dit graag samen voegen en weet niet hoe.
Heb je mss een apart account aangemaakt voor je gsm , want bij mij is dit ook nog zo en moet ik apart inloggen op MyProximus voor mijn gsm want die heb ik niet gekoppeld aan mijn ander Comfortpack abonnement.

Reageer