My Premium Club problemen

  • 13 July 2017
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Ondertussen 16 jaar klant en in december 2016 voor 30 euro aankoopbons gevraagd om in proximuswinkel aan te kopen. Blijkbaar sinds eind juni vervallen terwijl ik dacht dat zoiets toch jaar geldig zou zijn. Ik bel beroemde 0800 nr leg probleem uit, ander nummer wordt doorgegeven, bel dat nummer ,maar geen kans om daar probleem uit te leggen. Ondertussen al half uur aan de lijn vier keer teruggebeld leg nog maar eens uit dat je bij optie niet kan kiezen voor persoon aan de lijn maar enkel inwisselen punten. Persoon call center wordt lastig want was wel juiste nr en blablablabla , nog V keer geprobeerd hoop frustraties en probleem niet opgelost. Ik denk dat we voor gsmbeheer nog maar even bij Orange blijven. En mijn aankoop doe ik dan maar niet bij jullie. Klantvriendelijk nul komma nil

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Leen, heb via je e-mail, je account kunnen vinden, deze gaat over een bedrag van 30 EUR, deze heb ik alvast van je factuur gehaald als geste, mag ik je wel verzoeken deze in de toekomst goed de bonnen in het oog te houden? Groetjes, Nicky
Dag Nicky bedankt dit is een mooie geste.

Reageer