best ook via een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
zodat dit aan de bevoegde dienst kan doorgegeven worden
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
zodat dit aan de bevoegde dienst kan doorgegeven worden
Het antwoord van 'de medewerkers':
Beste Ivan ,
De zender 174 - Tele Melody behoort tot het Multi boeket FR , waardoor je deze niet kan bekijken .
Met vriendelijke groeten,
Samuel
Als dat zo is, waarom past men dan de fout niet aan op de website ???
Ook in de lijst voor Vlaanderen staat dezelfde fout !!!
Ik noem dat klungelen...
Beste Ivan ,
De zender 174 - Tele Melody behoort tot het Multi boeket FR , waardoor je deze niet kan bekijken .
Met vriendelijke groeten,
Samuel
Als dat zo is, waarom past men dan de fout niet aan op de website ???
Ook in de lijst voor Vlaanderen staat dezelfde fout !!!
Ik noem dat klungelen...
Mijn probleem is opgelost, dankzij 'de medewerkers'. Waarvoor dank.
Stop aub met die negatieve commentaren...
Stop aub met die negatieve commentaren...
Weeral een pluim voor Proximus 
Als je al lang het forum volgt dan zou je al lang moeten weten dat ik heel tevreden ben over Proximus en tot nu toe altijd alles correct opgelost geweest is door hen .
Tip niet alles te serieus opnemen in het leven ;-)
Groetjes, Elsa

Als je al lang het forum volgt dan zou je al lang moeten weten dat ik heel tevreden ben over Proximus en tot nu toe altijd alles correct opgelost geweest is door hen .
Tip niet alles te serieus opnemen in het leven ;-)
Groetjes, Elsa
Reputatie 2
Ik noem dat klungelen... !!!!!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.