Onlangs de volgende nieuwe keuze mogelijkheden ontdekt in het "on demand" menu.
MUBI & MUBI PASS.
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik amper naar 11, het belgacom kanaal, zap, dus wanneer het daar reeds uitgelegd werd heb ik het uiteraard gemist.
Maar is dat de online filmbibliotheek van Sony? Die je hier vindt.
Of sla ik hier de bal mis?
Ik vermoed dat de PASS staat voor een abonement die je kan bestellen via de e-services, of moet je daarvoor je registreren bij MUBI zelf?
Trouwens er staat onder MUBI PASS momenteel maar 1 film en die is gratis, nl L.O.T.R. 1.
Iemand meer info?
Alvast bedankt.
/M.
Bladzijde 1 / 1
Als je naar die link kijkt, dan krijg je een Franse website.
Dus de kans is dan HEEL GROOT dat dit op Belgacom TV komt, want focus ligt op die taalgroep.
Dus de kans is dan HEEL GROOT dat dit op Belgacom TV komt, want focus ligt op die taalgroep.
Bij mij is de website in het engels ... maar bij sommige films wordt de inhoud in wel in het frans weergegeven.
Trouwens het is al op BelgacomTV, want je vindt het terug in het menu ;)
Trouwens het is al op BelgacomTV, want je vindt het terug in het menu ;)
eventjes terug onder de aandacht brengen :-)
Beste monocle,
Belgacom lanceert inderdaad wéér iets nieuws op Belgacom TV.
Nog even geduld, de officiële communicatie en alle daarbij horende informatie volgen!
Met vriendelijke groeten,
Eva
Nog even geduld, de officiële communicatie en alle daarbij horende informatie volgen!
Met vriendelijke groeten,
Eva
<quote="Eva van Belgacom">
</quote>
Subtiel...
</quote>
Subtiel...
het zou beter zijn:
"Belgacom zal communiceren om iets nieuws te leveren, maar nooit aan de klanten geven".
Dat zou meer realiteit zijn :o
"Belgacom zal communiceren om iets nieuws te leveren, maar nooit aan de klanten geven".
Dat zou meer realiteit zijn :o
Als het hier inderdaad over MUBI gaat, laat dan maar zitten eigenlijk: gewoon online een gratis account aanmaken en dan kun je hun aanbod (films huren per keer of flat rate op maandbasis) streamen op je pc, laptop, iPad, ... En mensen met een Playstation 3 kunnen via een gratis te downloaden applicatie het MUBI-aanbod ook op hun tv bekijken.
Wel raar overigens dat BTV zijn eigen filmverhuurdienst "concurrentie" zou gaan aandoen, al is het aanbod van MUBI natuurlijk wel vooral gericht op échte cinefielen (lees: zogezegd "moeilijke" films) tegenover de massaconsumptie die via on demand wordt aangeboden.
Wel raar overigens dat BTV zijn eigen filmverhuurdienst "concurrentie" zou gaan aandoen, al is het aanbod van MUBI natuurlijk wel vooral gericht op échte cinefielen (lees: zogezegd "moeilijke" films) tegenover de massaconsumptie die via on demand wordt aangeboden.
@Eric: als je dit via internet streamt telt het mee in je dataverbruik, via de BGCTV decoder niet.
Omdat de communicatie van Belgacom een beetje op zich laat wachten ...
Hier vind je meer info over MUBI en Belgacom
Hier vind je meer info over MUBI en Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.