Movies & Series Pass

  • 19 April 2014
  • 4 reacties
  • 1894 Bekeken


Beste


Wij zijn sedert 14/04/14 klant bij Belgacom en zijn tot nu toe uiterst ontevreden. Bij de bestelling bij de consulent hadden wij gevraagd om de Movies & Series Pass er bij te nemen. Bij de installatie ontbrak dit volgens de technieker. Geen probleem zei hij.. je moet gewoon eens bellen naar Belgacom..


Dus maandag gebeld en ze gingen dit in orde doen. Duidelijk vermeld om de Movies & Series pass te activeren. Dinsdag niets te zien.. Op e-services wel ineens Belgacom 11+ geactiveerd.. Heb dit dan online gedeactiveerd en nogmaals gebeld. De belofte gekregen dat dit woensdag zeker in orde ging zijn.. Niets.. Woendsdag gebeld.. Donderdag weer niets.. Donderdag gebeld.. Vrijdag terug niets.. Gisteren gebeld. Dit ging binnen enkele uren ZEKER geactiveerd staan. Terug niets!! Ben het echt kotsbeu. Nooit zulke problemen gehad bij Telenet..


Is er een manier om dit online zelf aan te vragen i.p.v. aan de onbekwame telefonistes..? Op e-services vind ik dit niet terug..


Alvast bedankt..


Mvg


Kevin

4 reacties

Belgacom11, Belgacom11+ en All Foot worden maandelijks aangerekend en niet pro rata verrekend. Eva
Als u mij uw lijnnummer / klantnummer via privé bericht kunt doorgeven, kijk ik het graag na. Eva
Beste lion,
De uitleg van Elsa is correct.
Met vriendelijke groeten,
Eva


maar dan ben je wel een halve dag bezig



Wees blij , dan dat is toch een goedkope bezigheid duivel



Reageer