Moet Proximus zich zorgen maken ?

  • 11 August 2016
  • 32 reacties
  • 1170 Bekeken

Badge
Kan me niet van de indruk ontdoen dat Telenet serieus marktleider is in Vlaanderen wat betreft Internet en TV.

Overal waar je komt is het overwegend Telenet wat in de lucht hangt.

Niet verwonderlijk als je de snelheden vergelijkt die een telenetklant en een klant van hier haalt.

Wij met maxi amper 40 , regelmatig minder . Een basisklant van telenet 90 mbps.

Ze lachen ons gewoon uit.

32 reacties

[img]http://www.speedtest.net/result/5697722298.png[/img]
Reputatie 3
Badge +1
Verleden maand haalde ik ook snelheden van 80 tot 90.
Nu ineens maar MAX 75
Is toch maar iets raar


dat is bij mij ook het geval daarvoor 91.xx en nu nog maar 75.xx profiel geeft nu 85 aan daarvoor 99.99999 uploud 10 daarvoor 20 op mijn profiel van sagem tool.

hoe komt dat proximus ?????????????? veel mensen hebben dat nu blijbaar, is daar een reden voor?????????????????????? regio is hier putte/kapellen.

graag meer info!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:?
Badge +4
De reden van DLM die merkt dat uw lijn bvb onstabiel is/wordt, dan beslist DLM om het profiel iets lager te zetten om een ruimere marge te hebben wat zorgt dat je geen disconnects meer krijgt.
maw als je trainingmargin (DTM) te dicht bij de 6 dB komt dan kan men onderbrekingen krijgen, door het bvb van 100 te zakken naar 85 Mbps stijgt de DTM met enkele dB's en zorgt dat de lijn geen onderbrekingen meer krijgt.

Note: De vraag is dan mogelijk ook waarom komt de lijn onstabiel.......
Reputatie 3
Badge +1
De reden van DLM die merkt dat uw lijn bvb onstabiel is/wordt, dan beslist DLM om het profiel iets lager te zetten om een ruimere marge te hebben wat zorgt dat je geen disconnects meer krijgt.
maw als je trainingmargin (DTM) te dicht bij de 6 dB komt dan kan men onderbrekingen krijgen, door het bvb van 100 te zakken naar 85 Mbps stijgt de DTM met enkele dB's en zorgt dat de lijn geen onderbrekingen meer krijgt.

Note: De vraag is dan mogelijk ook waarom komt de lijn onstabiel.......


de modem heeft maand geleden paar keer uitgeschakeld geweest en onderbroken door ons zelf voor electriciteits werken en onweer
Reputatie 3
Elektriciteit uitschakelen heeft daar geen invloed op, dit wordt niet aanzien als fout of storing.
Wordt wel aanzien als storing als dat in een bepaalde vastgelegde tijdspanne enkele malen kort achtereen gebeurd.
Reputatie 7
Badge +1
Basic Internet is bij TN maar 30Mbps hoor. Maar om te surfen , te mailen, te facebooken, instagrammen, twitteren en zo is dat ruim voldoende voor veel mensen.
Reputatie 2
Badge
Verleden maand haalde ik ook snelheden van 80 tot 90.
Nu ineens maar MAX 75
Is toch maar iets raar


dat is bij mij ook het geval daarvoor 91.xx en nu nog maar 75.xx profiel geeft nu 85 aan daarvoor 99.99999 uploud 10 daarvoor 20 op mijn profiel van sagem tool.

hoe komt dat proximus ?????????????? veel mensen hebben dat nu blijbaar, is daar een reden voor?????????????????????? regio is hier putte/kapellen.

graag meer info!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:?


Idem.:(

Reageer