Modem valt telkens uit en reset hem om de 2 minuten

  • 22 December 2016
  • 10 reacties
  • 413 Bekeken

Hallo,

ik hoop dat er mij iemand kan helpen... Sinds 2 maanden hebben wij al meer dan 10 dagen zonder internet en TV gezeten omdat de modem telkens terug opstart. Sinds gisteren is het de 7ste keer dat dit voorvalt. De 7ste technieker is onderweg en ze hebben geen idee wat het probleem is. Bijgevolg veel frustraties langs onze kant. Ligt het aan de software of updates die worden doorgestuurd? Of ligt het probleem in de straat? Zijn wij de enigste in België die dit probleem heeft? Ik kan het mij niet voorstellen... En raar dat het ook telkens voor een weekend of voor een feestdag gebeurd. Dit weekend is het Kerst en het probleem komt weeral boven.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Natalie,

kan ik via privébericht je vaste lijnnr of klantennr krijgen? Dan bekijk ik je probleem.

MVG,

Wim
Reputatie 7
Badge +4
Ok, we gaan in elk geval de interventie laten staan vandaag. Hou ons op de hoogte of de problemen dan opgelost zijn, indien niet, laat het ons weten dan sturen we het expert team er op af.
Zal ik zeker doen. Misschien is het inderdaad het beste dat er eens een expert team naar komt kijken want na 7 keer is dit wel nodig denk ik. Het enigste dat de techniekers gedaan hebben is de modem al 3 keer vervangen, alle toestellen zijn vervangen en we hebben reeds een ander stopcontact geprobeerd ook. En dit heeft niks geholpen.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb in elk geval de technieker al ingelicht, het kan zijn dat hij het meteen gaat doorgeven naar de expert dienst, je wordt in elk geval nog op de hoogte gehouden.
Bedankt alvast, ik hoop dat we dit weekend toch ons internet en TV kunnen gebruiken...
De technieker komt toch zeker langs? Want er is al heel de dag iemand aan het wachten op hem
Reputatie 7
Badge +4
Ja geen paniek 🙂 De technieker komt sowieso maar gaat dit nadien doorgeven voor verder nazicht.
Beste wim, de technieker is inderdaad langs geweest. Hij is eventjes gebleven en dan met haast terug vertrokken zonder te checken of het probleem was opgelost. De modem was nog aan het opstarten als hij is vertrokken. Bijgevolg nog steeds hetzelfde probleem. Geen tv en geen internet. De modem start nog steeds om de 2 minuten. Dit is niet leuk om u avond zo door te brengen.
Badge +4
Misschien wel een defecte Vdsl poort in de ROP ? dit kan ook onderbrekingen geven !
Reputatie 7
Badge +4
Natalie,

vreemd, ik heb nochtans een goed verslag van de technicus. Ik heb in elk geval je verhaal doorgestuurd naar de expert dienst, zij gaan je spoedig contacteren.

MVG,

Wim

Reageer