Modem doet raar rond 12 uur

  • 20 February 2013
  • 1 reactie
  • 286 Bekeken


Hallo,


Het is nu al de tweede dag dat ik geen internet verbinding (& TV) heb rond de middag (10:00 - 12:30 ongeveer).


Op de modem wilt het @ symbool maar niet branden en het DSL symbool blijft maar aan en uit flikkeren. De kabels zitten goed. Ik heb de modem een paar maal gereboot en zelfs gereset, maar zonder resultaat. Maar dan vanaf 12:30 ongeveer werkt alles weer normaal.


Dus ik ben naar de gateway gegaan en daar stond VDSL line: not connected of VDSL line: training. Ik heb het manueel proberen verbinden, maar dat lukte niet.


Het rare is: via cli kon ik wel pingen naar google, paypal,... maar niet naar belgacom en via de browser kon ik geen enkele site openen, dan ging hij direct naar de modem. En in network and sharing center krijg ik geen melding dat er iets fout is.





Een tweede probleem is: ongeveer twee weken geleden ben ik overgestapt naar het nieuwe Comfort Pack. Ik ben tevreden van het ongelimiteerd internet, maar om de één of andere reden laden youtube filmkes veel sneller in het oude Comfort Pack dan in het nieuwe.


Mvg,


Jonas

1 reactie



maar om de één of andere reden laden youtube filmkes veel sneller in het oude Comfort Pack dan in het nieuwe.



Dit kan niks te maken hebben met de vrandering van pack oud naar nieuw, het zal wel toeval zijn dat dit juist gebeurd na verandering van pack en het zal wel aan iets anders liggen trouwens is dit hier op het forum ook al dikwijls ter sprake gekomen en het is vooral 's avonds dat het trager gaat.


groetjes, Elsa


niemand weet alles

Reageer