Mobiele versie van forum

  • 11 December 2015
  • 14 reacties
  • 752 Bekeken

Badge +1
De mobiele versie van dit forum is dan wel gebruiksvriendelijk op mijn gsm maar de helft van de mogelijkheden van het forum zijn niet aanwezig. Bv een bericht die je hebt geplaatst kan je niet aanpassen of verwijderen. De knoppenbalk (voor video, afbeeldingen,...) staat er ook niet. Ik weet dat jullie er aan werken maar dit is toch wel jammer. Vroeger deed men dit inderdaad mogelijkheden in de mobiele versie van de site weglaten maar toen waren de meeste smartphones nog dumpphones wat nu niet meer het geval is. Maar zoals altijd loopt Proximus achter. Ze zijn wel op de goeie weg maar hebben nog heel wat in te halen om mee te zijn met hun tijd.
Een internet provider die er niet in slaagt een goeie responsive website te maken in het jaar 2015 vind ik toch niet echt uitstralen van inovatie (ik weet het Telenet is niet beter)

14 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Swimmer4,

Zoals Bram al schreef vandaag is ons nieuw forum nog in ontwikkeling. Met name een aangepaste mobiele versie komt eraan. Ook aan de responsive mogelijkheid van de niet-mobiele versie wordt gewerkt.

Groetjes,
Wim
wat is de url van deze mobiele versie
Badge +1
Probeer deze eens : https://nl.forum.proximus.be/?clientDevice=mobile.
Amai ik voerde die link in mijn IE11 in op mijn laptop en ik kon niet meer op het normaal forum, cookies en geschiedenis weer moeten wissen, er is toch nergens geen site zoals bij Proximus waar je zo dikwijls je cookies en /of geschiedenis moet wissen. En ze moeten het niet proberen te ontkennen op hun Facebook en twiter pagina, komt er dikwijls genoeg het antwoord 'cookies en historie van je browser eens wissen, dus px is er zeker van op de hoogte!
Reputatie 7
Badge +6
Amai ik voerde die link in mijn IE11 in op mijn laptop en ik kon niet meer op het normaal forum, cookies en geschiedenis weer moeten wissen, er is toch nergens geen site zoals bij Proximus waar je zo dikwijls je cookies en /of geschiedenis moet wissen. En ze moeten het niet proberen te ontkennen op hun Facebook en twiter pagina, komt er dikwijls genoeg het antwoord 'cookies en historie van je browser eens wissen, dus px is er zeker van op de hoogte!
Dag Elsa,

Als je op een mobiel toestel het URL van het forum intikt https://nl.forum.proximus.be kom je automatisch op de mobiele versie. Je kunt via het "Menu" in de linkerbovenhoek kiezen voor "Desktop versie", zo kom je op deze versie terecht.
Als je op de Desktop versie zit op laptop bijvoorbeeld, en je scrollt helemaal onderaan, kun je kiezen voor "Bekijk mobiele versie". Via het "Menu" in de linkerbovenhoek kun je dan opnieuw kiezen voor de Desktopversie.

Groetjes,
Wim
Ok Wim dit klinkt al beter, want door gewoon terug in de url balk van ie11 op mijn laptop https://nl.forum.proximus;be kwam altijd maar de mobiele pagina opduiken en na wissen van cookies en historie was het pas weer mogelijk.
Middenvinger is spijtig genoeg niet toegelaten zeker :-)))))
Reputatie 6
Badge +2
Neen, dat is niet toegelaten op straffe van verbanning op dit forum. 😃
Badge +1
Er zijn inderdaad niet veel emotions beschikbaar en unicode blijkt ook niet te werken
ik krijg dan de volgende melding : Je bericht wordt niet als gepast beschouwd. Neem contact op met een moderator om de oorzaak hiervan te onderzoeken.
jij ook. maar hoe voer je die unicode in.
Badge +1
Ik zoek de unucode op en kopieer niet de code maar het symbooltje hierin en dan kan ik het bericht niet posten dus is het forum ofwel beveiligd tegen unicode ofwel is het iets die toevallig niet werkt denk ik dan
Reputatie 7
Badge +1
Hoe komt het dat ik regelmatig uit de desktopversie naar de mobiele versie vlieg na het posten van een reactie op PC? ik kan dan via het menu terug naar de desktopversie??
Helpt het niet aks je de cookies en historie even wist ,( cookies niet uitzetten)
onderaan links kan je we switchen

Reputatie 7
Badge +1
Helpt het niet aks je de cookies en historie even wist ,( cookies niet uitzetten)
onderaan links kan je we switchen


Bedankt voor de tip. Maar Firefox is zo ingesteld dat alle geschiedenis, coockies en formulieren gewist worden bij afsluiten.

Reageer