Vraag

Mobiel internet in het buitenland

  • 7 October 2016
  • 9 reacties
  • 301 Bekeken

Eind Mei hebben we alles van Proximus in een Pack gebundeld.
Vanaf dan kan ik niet meer op het internet in het buitenland maar wel nog telefoneren met Roaming.
Na vele tussenkomsten van Proximuscenters, helplijnen, en klachten via mail! Is dit nog altijd niet opgelost.
Laatste klacht is nummer 28198126 van 26/09/2016 welke na 12 dagen nog altijd open staat.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Luc,

Naar aanleiding van dossier 28198126 is inderdaad een dossier opgemaakt bij onze IT-dienst.

Men doet momenteel het nodige om je diensten aan te passen.

Je hebt opnieuw een mail verzonden, deze krijgt nu nummer 28361150.

De bevoegde dienst zal je verder informeren.

Groetjes,

HeidiE
Beste bevoegde dienst ,

We zijn weer een weekje verder!!!!
Graag stand van zaken aub.
Mvg: Feys Luc.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Luc,

Ik heb juist de coach een bericht gestuurd voor een spoedige oplossing.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Proficiat voor de verdere afhandeling van dit dossier!
Het probleem is nog altijd niet opgelost, ondertussen een factuur gekregen van Proximus.
Alle facturen van Juni, Jullie, Augustus, en September werden zoals altijd via domiciliëring op tijd betaald.
Nu krijg ik voor deze periode alles opnieuw gefactureerd.
Met zeer onvriendelijke groeten: Feys Luc.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Luc,

Antonella heeft je dossier nog steeds in behandeling, gisteren is al een rechtzetting opgemaakt van de foutieve factuur.

Onze excuses voor het ongemak, onze IT-dienst doet het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Uiteraard voorzien wij ook commercieel een geste voor de ondervonden hinder.

Mvg,

Heidi
Hallo,
Zopas een Mail gekregen van Proximus met volgende uitleg.
Wij geven u hierbij belangrijke informatie over de activering van uw diensten.
Enz…….
Uw aanvraag zal worden uitgevoerd op maandag, 9 mei 2016.

We zijn nu reeds 21 Oktober!
Reputatie 7
Badge +3
Dag Luc,

Onze IT-dienst is volop bezig met de aanpassing en de verwerking van je gegevens sinds mei.

Dit wil zeggen dat men blijkbaar een oplossing gevonden heeft, anders zat deze mail nog steeds 'vast'.

Antonella zal je verder informeren.

Groetjes,

Heidi
Beste,
Het is nu een maand dat deze klacht open staat bij Proximus.
Tijd om een korte samenvatting te maken.
Is de klacht opgelost:
Neen.
Wat heeft Proximus ondertussen wel gepresteerd:
1: Een factuur gemaakt waar 16,94 Euro foutief werd aangerekend
2: Een onterechte aanmaningsfactuur van 15,00 Euro gestuurd.
3: En daarna nog eens een foute factuur aangemaakt met een teveel van 262,90 Euro.
Deze drie zaken werden ondertussen via de telefonische helplijnen gecorrigeerd hierbij wil ik deze mensen dan ook bedanken.
4: Oorspronkelijke Mail van begin Mei 2016 is op 21 Oktober naar de klant verstuurd.
5. Vastgesteld dat een order van Mei nog altijd blijft hangen in het systeem.
Wat moet er nog gebeuren:
De klacht oplossen.


Ik wil graag nog vermelden dat de eerste klacht daarover reeds vijf jawel 5 maanden lopende is.

Mvg: Feys Luc.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Luc,

Mijn collega is volop bezig met uw dossier. Ook zijn er heel wat rechtzettingen al opgemaakt en we gaan alles in orde brengen!

Ik weet dat je lang moet wachten maar we zijn er mee bezig.

En van zodra het volledig opgelost is contacteren we je zeker!

Ook heeft mijn collega haar rechtstreeks telefoonnummer gegeven waarop je haar kan bereiken mocht er nog iets zijn.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer