Vraag

Mobiel internet blokkeren op gsm

  • 7 October 2017
  • 6 reacties
  • 1137 Bekeken

wij hebben een tuttimus pack weer 2 gsm nummers inzitten maar 1 nr daarvan zit zowat over haar 10 gb data limiet.
mijn vraag is of we dat kunnen blokeren op dat toestel zodat die niet meer over die limiet gaat?

6 reacties

Je moet eens kijken in de gebruikershandleiding van het toestel, indien je die niet bhebt dan eens googelen met de termen gebruikershandleiding gevolgd door de naam van je toestel bv.

gebruikershandleiding nokia 3310

of anders zoeken op

nokia 3310 mobiel data uitzetten

mss vind je hem ook terug hier toestellen

je hebt ook FullControl-abonnementen van Proximus zie:⏩full controll
maar dan kan zijzelf het ook weer deblokeren achter onze rug om?
Ik denk niet dat proximus dit doet, als er door hen niet bijtijds gereageerd wordt zou ik een privébericht sturen.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
je hebt ook FullControl-abonnementen van Proximus zie:⏩full controll
Reputatie 7
Badge +4
De enige adequate oplossing is (mijns inziens) in dit geval Mobilus L Full Control

Opm.:
Ik vind niet direct een app waarbij het verbruik van toestel x op toestel y een melding geeft wanneer een bepaalde limiet bereikt/overschreden wordt
Na een nachtje googelen zou je mss wel zoiets kunnen vinden maar daar heeft frits als oplossing voor zijn dochter niet veel aan, aangezien dit op het toestel zelf uit te zetten is, zoals hij zelf in zijn opmerking hierboven al aangegeven heeft.
En inderdaad zoals ik al van in het begin aangegeven had zou full control wel nog de zekerste oplossing kunnen zijn 😉

Reageer