Vraag

Mobiel abonnement toevoegen aan oude pack

  • 6 November 2016
  • 4 reacties
  • 448 Bekeken

Kan je de nieuwe Gsm Abonnementen toevoegen aan oude Packs met de voordelen van de nieuwe packs??

bijvoorbeeld Mobilus 25 toevoegen aan Internet Comfort Pack.

Krijg je dan ook 5 gb + onbeperkt bellen en sms'en of is de opties anders in de oude packs???

mvg Dirk

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Neen, dat is niet mogelijk.
Als je die nieuwe GSM abonnementen aan een pack wilt toevoegen dan moet je overschakelen naar Tuttimus willen of niet.
Je kan je oud pack wel behouden maar je kan er niks aan wijzigen, het komt er gewoon op neer dat je muurvast zit met uw oud pack.
Badge +4
Normaal kan je wel een gewoon Mobilus abo van 25 € toevoegen aan uw pack, maar dan heb je slechts 3 GB
en dit vermoedelijk zonder korting.

https://s25.postimg.org/6okdnncb3/Bitdefender_ban_AV_4.pngwww.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/producten/mobilus/mobilus-abonnementen.html

Wil je genieten vd nieuwe voordelen zou je moeten kiezen voor Tutti.
Ben nog aan het twijfelen om over te schakelen naar Tuttimus als ik het goed uitrekenen kost het me per maand 1 euro extra.

Heb momenteel een prepaid kaart Generation Connect (20 euro voor 2 GB onbeperkt sms'en en 80 min bellen)

Ben geen beller en gebruik mijn belwaarde voor extra data 20 euro is nog eens 2 GB data dus betaal ik nu in feite 20 euro voor 4 GB maar kan dan natuurlijk niet meer bellen.

Zullen nog wat laten sudderen.
Reputatie 6
Badge +2
Goed idee, denk er maar goed over na want overschakelen naar Tuttimus is in principe onherroepelijk en kan men niet meer terugkeren naar het oude Pack.

Reageer