Beantwoord

Mms

  • 6 October 2017
  • 5 reacties
  • 890 Bekeken

kan geen mms versturen
sevice niet beschikbaar
icon

Beste antwoord door JanDe 7 October 2017, 16:06

Bekijk origineel

5 reacties

heropstarten is ook meestal het beste wat je kan doen na instellingen gedaan te hebben en zeker al ze niet direct werken, bij sommigen werkt het soms alleen maar na en reset gedaan te hebben, een factory reset daarentegen zou ik alleen maar proberen al niks anders helpt of je moet een backup hebben anders is er weer meer werk aan de winkel 😉
NB: staat ook duidelijk aangegeven in de link die ik hierboven al meegegeven heb
mms versturen en ontvangen
.........
Zodra uw gsm is ingesteld, kunt u mms'en verzenden en ontvangen, op voorwaarde dat uw mobiel datanetwerk is geactiveerd. Raadpleeg de handleiding van uw toestel als u daar hulp bij nodig hebt.
(toestel hulp)
Om te kunnen mms'en in het buitenland, moet u minstens 1 keer een mms hebben verzonden in België (enkel als u een Pay&Go-kaart hebt).
​
Kan uw correspondent geen mms'en ontvangen? U kunt ze ook naar zijn e-mailadres sturen.
Typ gewoon een e-mailadres in de plaats van het telefoonnummer (in het veld "Bestemmeling" / "Aan"). Het tarief voor het verzenden van een mms naar een telefoonnummer of naar e-mailadres is hetzelfde.
..........
Reputatie 6
Badge +3
Pepe; Ik heb in je account even een aanpassing gedaan, kan je eens testen of het nu lukt ? Succes Johan
staan je instellingen goed, mss eens kijken of je uw toestel terugvindt om de instellingen te controleren hier
mms versturen en ontvangen en ook hier
toestel hulp
Ook toestel eens heropstarten.
alle instellingen staan goed en toestel ook reeds herstart
kan bericht niet versturen word verzonden als service beschikbaar is
dat is de melding die ik krijg
Reputatie 7
Badge +4
Welk toestel gebruikt u? Is uw mobiel datanetwerk eveneens geactiveerd? Nog een keer toestel herstarten misschien?

Reageer