Mijn verbruik MyProximus app (iOS)

  • 21 september 2016
  • 35 reacties
  • 872 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Zullen er morgen iets van horen zeker. Vandaag is zondag dus.
Ik vermoed dat het niet zo loopt zoals voorzien.
We zijn inmiddels weer een dag verder
Het systeem heeft eigenlijk nooit goed gewerkt.
Een update van de layout zou ook mooi zijn.
Geduld is een mooie deugd 🙂
Reputatie 3

Het systeem heeft eigenlijk nooit goed gewerkt.

Het minste wat je kan zeggen!
Het "forum.proximus.be" zou beter van naam veraderen in "Forum.MyProximus.be"
aangezien, er op enkele uitzonderingen na, het hier alleen nog gaat over problemen met MyProximus en er aan verwante problemen :?
Reputatie 3
Badge
Ik heb nog eens bij de collega's gechecked die de fix hebben moeten testen.
Ik hou je op de hoogte.
Dank u wel. Zal echt blij zijn als het opgelost is want ik word niks anders gezegd dan dat ik moet wachten op de factuur... Heb daarjuist nog gebeld ervoor.
Die 7000 werknemers van de stad Antwerpen kunnen hun belwaarde nog niet goed volgen als ze myproximus gebruiken 🙂
Reputatie 3
Badge
Probleem is opgelost. En wordt deze week getest in onze testomgevingen.
Ik hoop dat de fix volgende week ergens op produktie zal staan.
Zolang je me niet probeert blij te maken met een dode mus ben je een goeie :)

We wachten al zoooooolang 🙂
zwijg me daarover, dat heeft nog nooit deftig gewerkt, er moet altijd ingegrepen worden en als het ene werkt dan werkt het andere dan weer niet ????
Het is niet moeilijk, al de forum onderwerpen gaan hier over myproximus of het scheelt toch niet veel.
Ik lees nog geen bericht van Kristof :)
Hoewel ik vandaag een app update gedaan heb zie ik dat het nog niet beter is geworden zelfs slechter want ik kan niks meer raadplegen.
Wellicht een kinderziekte voor "even".

Profiteer van het leven want het duurt maar " even " 🙂

Reageer