Vraag

Mijn verbruik?

  • 30 August 2017
  • 3 reacties
  • 267 Bekeken

Aangezien jullie de reply button van jullie mailbix nooit vinden probeer ik het eens via deze weg.

Beste,

Ik ben klant bij jullie en in ons tuttimus/ familus pack zitten 2 gsm nummers. Nl. 0474****** en 0472******.

Tot 31/07 beschikten wij ieder over 5 GB dataverkeer.
Sinds 01/08 is dat met de prijsstijgingen verdubbeld naar 10 GB ieder.

Nu sinds enkele dagen kunnen wij ons data verbruik niet meer consulteren via de myproximus app en ook niet online.
Er staat steeds dat wij zogezegd nog maar 0 GB gebruikt hebben en dat wij maar beschikken over 1.61 GB voor het eerste nummer en maar 1.77 GB voor het 2de nummer. Wat is hier aan de hand?

Ik had hier gisteren voor gebeld en toen zeiden ze enkel dat ze het niet wisten en dat ik de factuur diende af te wachten. Maar ondertussen kan ik wel ons verbruik niet opvolgen en zien of je nog onder de limiet zitten.

Ik zou toch graag willen dat dit verklaard en opgelost word.

Alvast dank.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1
.. dat ze het niet wisten en dat ik de factuur diende af te wachten
Het standaard antwoord van de helpdesk...
Indeed maar als je dan over je verbruik zit en extra kosten hebt wat dan..?

En als je mail stuurt is het steeds dat je antwoord krijgt binne 48u en 48u later krijg je dan steeds dat ze niet meteen een oplossing hebben en dzt ze je wel zullen contacteren indien wel ...met andere woorden...nooit dus
Reputatie 6
Badge +1
Volledig akkoord Daniel, en blijkbaar ben je niet alleen:
https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/dag-abonnement-proximus-40495/index1.html#post584477

Reageer