Beantwoord

Mijn profiel

  • 16 March 2017
  • 4 reacties
  • 155 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
@ medewerkers het is mij opgevallen toen ik dit aan het invullen was zag ik de dag nadien dat ik mijn geslacht niet kan bepalen. Want elke keer ik het verander naar man staat het er de andere dag terug als vrouw. Misschien moet ik er dus vrouw invullen dit weet ik ook niet. Maar het is gemakkelijker als dit juist staat zodat klanten dit kunnen zien. Want aan een bever weten ze het ook niet. Wist u trouwens al dat daar een fout mee was?
icon

Beste antwoord door Wim 16 March 2017, 10:32

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Bever,
Er staat nu effectief 'Man' in jouw profiel. Ik zal het verder opvolgen indien het zou wijzigen, maar normaal gezien wijzigt dit niet vanzelf.
Mvg,
Reputatie 4
Badge +1
Wim ik had het dus over enkele dagen nogmaals verzet zoals ik hier ergens eens vermeld had. Mij maakt dit nu niet veel uit want ik wou me er niet meer mee bezig houden en had dit toen ook gezegd. Gisteren avond had ik inderdaad het nog eens in man verandert. maar ik dacht eerst dat dit een gekende fout was. Dus weet ik ook niet wat het is. Inderdaad staat die hier ook nog op man. Het was in ieder geval niet 1 maal dat die van man naar vrouw sprong maar zeker 5 keer. Om zot van te worden; Kan misschien iets te maken hebben met lijn die niet in orde was bij mij. Ze hebben over 2 dagen die komen maken bedrading die van buiten naar binnen kwam lag langs alle kanten bloot.
Reputatie 4
Badge +1
@ Wim ik ben op dit moment online en ben gaan kijken naar die instellingen; Nu sta ik daar weer als vrouw dus ik verander het niet meer want u ziet bij mij verandert het binnen de 24 uur+ Ik maak u geen blazen wijs als het niet is of ga dit niet verzetten om de flauwe plezante uit te hangen.
Badge +4
Gelukkig kan men in het echte leven niet zo snel veranderen van man naar vrouw 😉

Reageer