Vraag

"Mijn Producten" niet geactualiseerd in MyProximus na overgang naar Proximus Comfort + TV

  • 19 September 2016
  • 5 reacties
  • 237 Bekeken

Hallo

Ik had al geruime tijd louter vaste lijn bij proximus en daaraan gekoppeld en MyProximus account. Sinds do 15/09 zou ik comfort pack moeten hebben (TV+Internet+Vast) na installatie door technieker.
Als ik echter probeer om ook met de Proximus TV app (of via website) dan komt melding "Gelieve na te kijken of het product Proximus TV Applicatie geactiveerd is op de Proximus website"
En dan blijkt dat er wel Internet Comfort is toegevoegd onder de rubriek Mijn producten in MyProximus, maar van Proximus TV is nog geen sprake.
Kwestie van verder geduld te oefenen of toch zinvol om na te vragen of dit geen administratieve fout is ?
(zie dat bij gelijkaardige er dan reactie komt van Proximus team om dit via prive bericht na te zien en hopelijk aan te passen)

mvg

5 reacties

Reputatie 3
Badge
Beste,

Dit lijkt inderdaad een technisch probleem te zijn.
Gelieve je vaste lijn via prive bericht te sturen.
Dan kijk ik het voor u na.

Kristof
Reputatie 3
Badge
Werken internet & TV via de klassieke manier?
Vast nummer in prive bericht doorgegeven aan Kristof
Reputatie 3
Badge
Beste,

Ik zie in onze system dat voorlopig enkel Vaste lijn volledig actief is.
Aan uw login Guyvdk@gmail.com zie ik niets verkeerd. Deze heeft alle nodige access profielen zoals oa Mobiel/TV.

Ik zie wel dat de andere producten/orders zijn nog niet volledig afgesloten. Dit is dan ook de reden van uw probleem.

Ik laat het verder nakijken.

Kristof
Reputatie 3
Badge
een order (R00000011000036SXP) is inderdaad niet afgesloten. Het zit bij onze hotline.
Nog even geduld hebben dus.
Kristof

Reageer