"Mijn Producten" leeg - E-services
Beste,
Ik ben zopas verhuisd en heb dus ook mijn Belgacom lijn (vaste telefoon + Internet Maxi + Belgacom Tv) verhuisd. Sindsdien krijg ik bijna niets meer te zien op mijn E-services. Administratief was het een tamelijk ingewikkelde verhuis (eerst hadden ze een nieuw klantennummer aangemaakt, daarna toch lijn terug over gezet op bestaande klantennummer).
Heb dus een nieuw e-service account aangemaakt (samen gekoppeld met Proximus). Wanneer ik inlog, en bovenaan 'Mijn Producten' selecteer, krijg ik amper iets te zien. Enkel 'Mijn internet - https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts?category=INTERNET&subcategory=DNS&product=Beheren" style="color: rgb(51, 51, 51); text-decoration: none; cursor: pointer; '. Vroeger stond daar veel meer, kan o.a. geen FON-account aanmaken, niets zien qua telefoondiensten (clip, clir, ...)
Zou u eens kunnen nakijken hoe dit komt?
Met vriendelijke groeten,
Steven
A
Beste Steven,
Ik ben blij te horen dat alles in orde is gekomen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Ik ben blij te horen dat alles in orde is gekomen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.